Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:41:11 GMT

تقاطع‌های ۳ معبر اصلی کرمانشاه ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۶۰۴

تقاطع‌های ۳ معبر اصلی کرمانشاه ایمن سازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از ایمن سازی تقاطع های معابر اصلی شهر کرمانشاه خبر داد.

محسن ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات در معابر شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نسبت به ایمن سازی تقاطع های سه معبر اصلی شهر کرمانشاه اقدام کرد.

وی افزود: بزرگراه امام حسین(ع)، بلوار شهید بهشتی و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی سه معبری است که در مرحله اول ایمن‌سازی معابر در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: ایمن سازی معابر مذکور در تقاطعات و دسترسی های موجود انجام گرفته در کاهش تصادفات درون شهری مخصوصاً در شب بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: برای این ایمن سازی از بشکه‌ها و استوانه‌های ترافیکی و سیلندرهای شب‌نما استفاده شده است که با مساعدت شهردار کرمانشاه تجهیزات تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است.

ارجمندی با اشاره به عملیات ایمن سازی معابر شهری کرمانشاه افزود: رفع مشکلات ترافیکی، کاهش تصادفات و ایجاد امنیت ترافیکی بالاترین هدفی است که معاونت حمل و نقل و ترافیک و مجموعه مدیریت شهری در کرمانشاه به دنبال آن هستند.

کد خبر 418602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه معابر کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل و نقل و ترافیک ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم