Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:04:38 GMT

ایموجی جدید در ۲۰۲۱ عرضه نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۹۵۲

ایموجی جدید در ۲۰۲۱ عرضه نمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، کنسرسیوم یونیکد سازمان غیرانتفاعی ناظر بر استانداردهای ایموجی ها و مسئول عرضه نمونه های جدید آن است. این سازمان مجموعه جدید ایموجی ها برای اندروید و iOS را درهفته جاری عرضه می کند. اما همزمان یونیکد  اعلام کرده استاندارد ایموجی های آینده با ۶ ماه تاخیر در سپتامبر ۲۰۲۱ ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تاخیر مربوط به ویژگی ها و اطلاعاتی مانند کاراکترهای ایموجی جدید است. یونیکد در پستی توضیح داد به طور کلی ایموجی هایی که کنسرسیوم در ماه ژانویه تایید می کند، اصولا در ماه سپتامبر برای موبایل ها عرضه می شود. با توجه به تاخیر ۶ماهه، مهلت ارائه ایموجی های یونیکد۱۴ به سپتامبر ۲۰۲۱ منتقل می شود. به این ترتیب ایموجی های بعدی تا ۲۰۲۲ عرضه نخواهند شد.

 مارک دیویس مدیر کنسرسیوم یونیکد در بیانیه ای نوشت: با توجه به شرایط فعلی، متوجه شدیم همکاران ما با چالش ها مختلفی روبرو هستند و تصمیم گرفتیم  به صلاح سازمان های همکار است که زمان عرضه ایموجی ها را به تاخیر بیندازیم.

البته عرضه ایموجی هایی که در ژانویه امسال اعلام شدند به تاخیر نخواهد افتاد. این ایموجی ها بخشی از استاندارد ۱۳ یونیکد و شامل ۱۱۷ کاراکتر است که در پاییز امسال عرضه می شود.

کد خبر 4899320 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اندروید اپل ویروس کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری نانو اینترنت فناوری فضایی امنیت اطلاعات ماهواره گوگل موبایل هوش مصنوعی ناسا ایموجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد

فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) با انتشار یافته‌های یک تحقیق اعلام کرد: عامل حمله انتحاری فرودگاه کابل در آگوست ۲۰۲۱ فردی به نام عبدالرحمان اللوگری بوده است که پیش از حمله شناسایی نشده بود.

در گزارش جدید سنتکام آمده است که عملیات انتحاری که در روند تخلیه نظامیان آمریکایی در آگوست ۲۰۲۱ روی داد، قابل جلوگیری نبوده و هشدارها درباره وقوع آن و نیز مشخصات مهاجم احتمالی مبهم بوده است.

بر اساس این گزارش، مهاجم انتحاری این حمله تروریستی از اعضای داعش بود که پس از تسلط دوباره طالبان از زندان آزاد شده بود.

یافته‌های تحقیق سنتکام، اظهارات برخی نظامیان امریکایی را درباره اینکه عامل این حمله تروریستی پیش از وقوع انفجار در فرودگاه کابل شناسایی شده بود رد می کند.

سال گذشته تیلر وِرگاس اندورس نظامی آمریکایی که در حمله تروریستی فرودگاه کابل زخمی شده بود، در نشست استماعیه کنگره آمریکا گفته بود تک‌تیراندازان آمریکایی عامل احتمالی این حادثه را در میان جمعیت شناسایی کرده بودند، اما فرماندهان به آنان اجازه ندادند که مهاجم را از پا در آورند.

در حمله انتحاری، مقابل دروازه میدان هوایی بین‌المللی کابل، در چهارم سنبله سال 1400 (آگوست ۲۰۲۱) دست‌کم ۱۳ نظامی آمریکایی و بیش از ۱۷۰ غیرنظامی کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • فراخوان شناسایی کارگزار تخصصی برای ایجاد کنسرسیوم کاهش آلایندگی یک نیروگاه
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است