Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده از تهیه ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانوارهای کم بضاعت استان مرکزی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز در حاشیه جلسه پدافند زیستی استان در جمع خبرنگاران گفت:استان مرکزی که روزهای اول دومین و در برخی روزها سومین استان و کشور  در شیوع بمیاری کرونا و تعداد مبتلایان بود، امروز در تاریخ 24 فرودین ماه باید این خبر خوب را بدهیم که ما جزء استان های دوازدهم و سیزدهم شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی افزود: این نشان دهنده این است که بحمدالله استان مرکزی در موضوع هم مبتلایان، هم درمان و هم پیشگیری و هکاری مردم توانسته به سرعت پله های بهبودی و ارتقاء خود را در استان های کشور نشان دهد.

 

وی افزود: ما در استان های کشور میزان بهبودی مبتلایانمان نزدیک 50 درصد است، اما این رقم در استان مرکزی به حدود 71 درصد رسیده است و این نشان دهنده عملکرد خوب استان در برنامه های پیشگیری و بهبودی است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما میزان ابتلایان به بیماری نسبت به آخر اسفند به یک سوم رسیده است، خاطر نشان کرد: ا روزهای اول تا حدود 45 نفر در روز را داشتیم والان حدود 15 نفر شده که این یعنی که یک سوم شده است.

 

وی ادامه داد: بحث بعدی این است که بیش از 90 درصد جمعیت استان در غربالگری شرکت کردند که همه اینها از موفقیت این طرح در استان است که با همکاری مردم، اصناف و کسبه و تلاش کادر درمانی بوده است.

 

استاندار استان مرکزی در خصوص طرح فاصله گذاری هوشمند نیز گفت: این مهم از روز گذشته 23 فروردین آغاز شد تعدای متخلف دیده شده با متخلفین در این راستا برخورد می شود و همه باید پروتکل های را رعایت کنند و هر کسی خارج از چارچوب ها اقدام کند برخورد می شود.

 

آقازاده ادامه داد: این موضوع مختص اصناف نیست همه واحدهای تولیدی، شرکت های خصوصی، همه بنگاه ها و ادارات دولتی باید در این راستا تلاش کرده و خارج از این چارچوب عمل نکند تا بتوانیم سلامت افراد جامعه را شاهد باشیم.

 

آقازاده با اشاره به گلایه کسبه در مراکز تجاری و مجتمع ها و بازارهای سرپوشیده گفت: ما ضمن اینکه مشکلات این عزیزان را درک می کنیم ولی ما منطبق با مصوبات ستاد ملی هستیم و باید بر این اساس حرکت کنیم و برای حمایت از این عزیزان بسته های تشویقی داریم و دولت حمایت می کند ولی سعی می شود هفته آینده این مکان ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شود.

 

وی در خصوص طرح تکریم مومنانه که مقام معظم رهبری فرومدند، افزود: بر این اساس جلسه ستاد استانی تشکیل شد و مقرر شد دو کمیته یکی تحلیل و پایش آمار کسانی که می توانند در این مجموعه دریافت کمک بگیرند و کمیته تامین منابع مالی که به سرپرستی دو معاون استاندار و با همکاری سپاه، ائمه جمعه و دیگر ارگان ها و نهادها و فرمانداران برگزار می شود.

 

آقازاده گفت: این کار جز با همکاری مردم و خیرین میسر نیست این کار کاملا مردمی است و هیچ پول دولتی در این زمینه نیست ولی ما می خواهیم کمک کنیم که منابعی که در استان داریم متمرکز شود و در قالب طرح مساوات یا حرکت مومنانه بتوانیم این را در استان انجام دهیم.

 

 

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: هدف ما از این طرح این است که بتوانیم یکصد هزار بسته حمایتی و معیشتی را برای یکصد هزار خانوار در استان که 25 درصد خانوارهای استان را تشکیل می دهد برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

 

وی گفت: اگر بتوانیم این میزان را تامین کنیم کار خیلی بزرگ و مردم پسند و خداپسندانه رادر استان انجام دادیم.

 

آقازاده با اشاره به حضور و مشارکت همیشگی خیرین و نیکوکاران بیان کرد: از خیرین عزیز خواهش می کنیم همانطور که در همه زمینه ها یار و مددکار ما بودند امروز نیز در این کار خیر یاریگر ما و کمک حال نیازمندان

باشند.

 

استاندار استان مرکزی ادامه داد: حدود 12 میلیارد تومن برای این یکصد هزار بسته نیاز داریمف هزینه هر بسته حدود 120 هزار تومن هست و شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و... است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار مرکزی استان مرکزی اراک استان مرکزی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

امام جمعه موقت بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان گفت: بی‌تردید عمل صالح تنها چیزی است که مؤمنان همراه خود به آخرت می‌برند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی عنوان کرد: نماز یکی از رکن‌های عمل صالح است؛ زیرا انسان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران و مسئولان لازم است بیش‌ازپیش در فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی بیان کرد: بی‌تردید مردم ایران عاشق انقلاب و نظام مقدس اسلامی خود هستند و باید مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی آنان شب و روز پای‌کار باشند.
 
 وی در پایان گفت: بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات جوانان بوکانی است که لازم است مدیران شهرستانی برای رفع آن تلاش و از هیچ کوششی در این حوزه کوتاهی نکنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات