Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:34:11 GMT

پویش استانی «رزمایش همدلی» در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۳۸۰۲

پویش استانی «رزمایش همدلی» در بوشهر برگزار شد

گرگین خبرداد: پویش استانی #رزمایش_همدلی به منظور پوشش فعالیت ها و اقدامات داوطلبانه بانوان در جهت مبارزه با ویروس کرونا به همت کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش برگزار شده است.

«اکبر گرگین» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پوشش فعالیت ها و اقدامات داوطلبانه بانوان در جهت مبارزه با ویروس کرونا، اقدام به برگزاری پویش استانی #رزمایش_همدلی نموده اند که علاقمندان میتواند با تولید «عکس، فیلم و روایت» و ارسال آن به پیام رسان «ایتا و گپ» کانون فرهنگی هنری طه به شماره 09305495767 در این پویش شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش به اهداف برگزاری این پویش اشاره کرد و ادامه داد: این پویش به منظور تشویق و تقویت حس همدلی و نوعدوستی میان مردم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در راستای اقدامات داوطلبانه بانوان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا برگزار شده است.

 

وی به اقدامات صورت گرفته توسط کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا و ریشه کن شدن این بیماری اشاره کرد و افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری طه در شرایط به وجود آمده فعلی و شیوع ویروس کرونا در ایستگاه های غربالگری ورودی شهر حضور فعال داشته و به صورت مستمر اقدام به ضدعفونی مساجد و محلات می نمایند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش ادامه داد: همچنین با تعطیل شدن بسیاری از صنوف و ایجاد فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه این کانون با شناسایی خانواده های بی بضاعت و اهداء بسته های حمایتی به یاری این عزیزان شتافتند.

 

گرگین با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی بخشی بهترین راه مقابله با ویروس کرونا می باشد ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آبپخش با انتشار مطالب آموزشی بهداشت در فضای مجازی و کانال اطلاع رسانی کانون در راستای آگاهی بخشی مردمی اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان مبارزه با ویروس کرونا شهر آبپخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان