Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، طرح رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان اتحادیه مرکزی تعاونی ها و تشکل ها ی مردمی و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه روز یکشنبه مورخ 24 فروردین ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این نشست ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، اظهار داشت: قرارگاه ملی کمک مومنانه به واقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است که نیمه شعبان به آن اشاره کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در ادامه بیان داشت: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.
وی در پایان با اشاره به اهمیت تشکیل قرارگاه مواسات و کمک مومنانه، گفت: این پویش‌ها در عین حال که بستر مناسبی برای تحقق نیت‌های خیرخواهانه مردم فراهم کرده، موجب هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل‌ها نیز شده است.
در ادامه هر یک از نمایندگان حاضر در جلسه نقطه نظرات مبسوطی در راستای تشکیل و ساماندهی قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در سطح وزارتخانه ارائه کردند.



کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه جهاد مواسات و کمک مومنانه قرارگاه مواسات وزارت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه با سن غلات در حوزه عمل مرکز جهاد کشاورزی دیزج دول

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی دیزج دول از مزارع غلات حوزه عمل این مرکز بازدید و ضمن پایش عوامل خسارتزای آن، نسبت به اطلاع رسانی به بهره برداران جهت مبارزه با آن اقدام نموده اند.

گفتنی است مبارزه با سن غلات در مرحله مادری از روز ۱۹ فروردین آغاز و تا به امروز ۲۱ هکتار از مزارع این منطقه علیه سن سمپاشی شده است که ۱۲ هکتار آن در مزارع گندم آبی و ۹ هکتار در مزارع گندم دیم بوده است.

همچنین در ۱۲۷ هکتار از مزارع گندم کنترل علف‌های هرز صورت گرفته بوده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • آغاز برداشت توت فرنگی در مازندران
  • پیش بینی تولید ۲۱ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • هشدار وزارت جهاد کشاورزی به گران‌فروشی جوجه یک‌روزه گوشتی
  • آغاز مبارزه با سن غلات در حوزه عمل مرکز جهاد کشاورزی دیزج دول
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت