Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:43:40 GMT

ابطال کلیه مجوزهای ساخت واحدهای چایسازی پس از دوسال

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۴۴۰۶

ابطال کلیه مجوزهای ساخت واحدهای چایسازی پس از دوسال

ایسنا/گیلان رییس سازمان چای کشور گفت: کلیه مجوزهای ساخت واحدهای چایسازی که دو سال از تاریخ صدور موافقت اصولی آنها گذشته باطل شد.

حبیب جهانساز گفت: برخی افراد از سال ها قبل به سازمان چای کشور درخواست احداث واحدهای چایسازی را در نقاط مختلف گیلان و مازندران داشته اند وپ س از موافقت سازمان چای از سازمان صمت هم‌جواز تاسیس و ساخت را دریافت کرده اند، اما عملا هیچگونه اقدامی برای ساخت این واحدهای چای سازی نکرده‌اند،  از این رو کلیه این جوازهای تاسیس و مجوزها با هماهنگی وزارت صمت ابطال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین واحدهای چایسازی که در دو استان گیلان و مازندران به دلایل مختلف از سالها قبل غیرفعال هستتد و در سال های گذشته بهره‌برداری از سوی انها صورت نگرفته است، به زودی تعیین تکلیف و درصورت عدم مراجعه برای بازگشایی و شروع به فعالیت پروانه فعالیت این واحدهای چایسازی نیز ابطال خواهد شد و با هیچگونه تغییرکاربری با اینگونه واحدها نیز از سوی این سازمان موافقت نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور، جهانساز تصریح کرد: پس از تعیین تکلیف اینگونه مجوزها و واحدهای چایسازی غیرفعال مجددا امکان سنجی صورت خواهد گرفت و در صورت نیاز به واحدهای چایسازی جدید در مناطق چایکاری نسبت به درخواست‌های متقاضیان بررسی‌های فنی صورت خواهد گرفت.

وی هرگونه خرید و فروش مجوزهای ساخت واحدهای چایسازی را از سوی افراد غیر قانونی دانست و افزود: کلیه مجوزهایی که از زمان موافقت آنها از مدت دوسال گذشته است از سوی این سازمان ارزشی قانونی نداشته و نسبت به تمدید فعالیت آنها موافقت نخواهد شد.

رییس سازمان چای کشور همچنین برآمادگی سازمان چای کشور جهت انعقاد قرارداد خریدتصمینی برگ سبز چای برای بهره برداری سال ۹۹ خبر داد.

وی گفت: امسال خوشبختانه ابلاغیه خریدتصمینی برگ سبزچای، مباشرت خرید و موافقت نامه نسب به سالهای قبل بسیار زودتر به این سازمان ابلاع شد و این سازمان هم متن قرارداد با کارخانجات را با تغییراتی زودتر از گذشته آماده کرد و درحال قرارداد با کارخانجات چایسازی استانهای گیلان و مازندران است.

رییس سازمان چای کشور ادامه داد: تمام تمهیدات برای برداشت به موقع برگ سبزچای و تولیدچای خشک صورت گرفته و بدون هیچگونه تاخیر ووقفه‌ای برداشت برگ سبزچای از باغات چای استان‌های شمالی صورت خواهد گرفت.

جهانساز گفت: باتوجه به بروز بیماری کرونا تمام پیش بینی ها جهت رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی از سوی چایکاران در باغات چای هنگام برداشت و همچنین واحدهای چایسازی هنگام خریدتضمینی برگ‌ سبزچای وهمچنین تولید چای خشک‌ انجام گرفته است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی چاي ابطال مجوز سازمان چای کشور واحدهای چای خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس در جلسه علنی امروز، با تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با نام اختصاری «سپند» موافقت کرد. نحوه تامین نیروی انسانی، امکانات و بهره مندی از امتیاز و تخفیف‌های صنایع دفاعی از جمله ویژگی‌های این طرح است.

همچنین در نوبت عصر، کمیسیون‌های تخصصی مجلس مسائل روز کشور را با حضور برخی از وزرای دولت بررسی کردند.

حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی