Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی بقایی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح "کمک مومنانه" به منظور تحقق منویات رهبر انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، سپاه و بسیج همیشه در پیروی از ولایت و لبیک به منویات رهبری پیشقدم بوده اسف گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مدبرانه خود در نیمه شعبان سال جاری همه اقشار مردم را به رزمایشی از جنس همدلی و با کلیدواژه کمک مومنانه دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) متشکل از پیشکسوتان و مسئولان خیریه های بسیجی با محوریت سپاه ناحیه همدان خبر داد و اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر اندیشیده شده برای تحقق منویات رهبری در راستای کمک به هم وطنانمان در روزگار کرونایی شکل عملیاتی به خود می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: به طور قطع در این قرارگاه گروه های فعالان فرهنگی، جهادی، خیریه و امداد رسانی فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

بقایی با اعلام اینکه جانباز سرافراز کریم مطهری ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را بر عهده دارد، تصریح کرد: بنده در جایگاه قائم مقام و غلامرضا فریدونی هم به عنوان دبیر قرارگاه برنامه ها را پیگیری می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم خبر اندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997599032266 و شماره حساب0151725172008 بنام ستادمردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.

به گزارش عصر همدان، این قرارگاه مردمی با مشارکت سازمانهای مختلف و در راستای فرمایشات رهبری برای پخش بسته های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد