Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس مصوبه امروز شورای اسلامی مشهد ، قطار شهری این شهر تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، با تصویب شورای شهر مشهد خطوط اتوبوس‌رانی از اول اردیبهشت صرفا در خطوط محوری و BRT در دو نوبت صبح از ساعت ۶ تا ۸:۳۰ و عصر از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ سرویس‌دهی خواهند کرد.  کاهش، افزایش یا تغییر خطوط و ساعات فعالیت به عهده شهردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از طرفی خطوط قطار شهری کماکان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود.
محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: تحقیقات نشان می‌دهد ۳۰ درصد ابتلا به کرونا از طریق حمل و نقل عمومی است. شورای شهر به موقع حمل و نقل عمومی را متوقف کرد. رئیس شورای شهر مشهد گفت: دغدغه جدی همه ما اقشار آسیب پذیر است و با طرح شهردار به ۳۰۰ هزار خانواده در حاشیه شهر مشهد بسته معیشتی داده می‌شود. همه دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند اما فقدان اطلاعات و اطلس جغرافیایی از افراد آسیب پذیر یک مشکل بزرگ است. حیدری عنوان کرد: بودجه باید بازنگری شود چون ممکن است درآمدهایی محقق نشود. ناچاریم در بعضی از هزینه‌ها تجدید نظر کنیم.
اگر مشکلی بود صادقانه با مردم مطرح می‌کنیم.۱۱هزار نفر نیروی خدماتی داریم که ۴۰ درصد افزایش حقوق دارند.
منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطار شهری مشهد اتوبوسرانی کارگران شورای شهر شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران