Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شب اول ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در سه مرحله شب اول ماه رمضان، نیمه ماه رمضان و عید سعید فطر به صورت هماهنگ در ۵۶ شهر این استان اجرا خواهد شد.

سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه با اشاره به اینکه روز نیمه شعبان دستور یک رزمایش گسترده با محتوای مواسات و همدلی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این رزمایش همه علاقمندان خدمت به مردم هستند و بخش اصلی و اعظم این رزمایش بر عهده بسیجیان است و بخشی دیگر بر عهده گروه‌های مردمی مثل ورزشکاران، هیات مذهبی و گروه‌های نیکوکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای جزئیات و چارچوب این رزمایش اشاره و تصریح کرد: این رزمایش از ۱۶ شعبان آغاز شد و ساختار عملیاتی این رزمایش آماده است که بنابر این چارچوب جامعه هدف مشخص و طبق آن خدمات‌رسانی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه علاوه بر آن دسته افرادی که در لیست کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای حمایتی قرار دارند، اقشار نیازمند دیگری هم تحت حمایت قرار می‌گیرند، گفت: جامعه هدف دیگری در این رزمایش شامل آن دسته از افرادی می‌شود که در این ۵۰ روز کرونایی دچار آسیب شدند، مثل خانواده‌های متوفی، برخی از مشاغلی که دچار خسارت شدند، کسبه‌ها، کارگران و همچنین خانواده دیگر نیازمند هستند.

سردار بابایی با تاکید بر اینکه در رزمایش کمک مومنانه خدمات‌رسانی به اقشار نیازمند برای همه آزاد است، خاطرنشان کرد: در این جا خط کشی سیاسی و جناحی نداریم آغوش سپاه برای همه کسانی که می‌خواهند به نحوی به اقشار کم برخوردار کمک کنند، باز است و از همه ظرفیت‌ها بکارگیری می‌کنیم.

وی به تشکیل کمیته پنج‌گانه برای اجرای رزمایش کمک مومنانه خبر داد و  افزود: هیئت امنای رزمایش هم با حضور نماینده محترم ولی فقیه در مازندران، استاندار، رئیس مجمع خیرین سپاه استان و فرماندهی سپاه کربلا تشکیل شد که به طبع در شهرستان‌ها هم اعضای این هیئت امنا، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس مجمع خیرین شهرستان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان با اشاره به برکات رزمایش کمک مومنانه یادآور شد: هر کاری که برای رضای خدا باشد، خداوند متعال اثرش را در قلوب مردم قرار می‌دهد و این وظیفه همه ماست که مساوات و همدلی را در جامعه اسلامی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کمک مؤمنانه رزمایش کمک مومنانه سپاه کربلا ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل