Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزارعی با اشاره به اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» در فضای مجازی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون در فضای مجازی دنبال می شود.

«عبدالحسین مزارعی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات و آشنایی با مبانی، معارف دینی و مذهبی به خصوص در این دوران به شدت در راستای تربیت نوجوانان و جوانان موثر و ضروری است و جای خالی آن احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ابا صالح المهدی (عج)» مسجد «شهید علوی» روستای «خوشاب» شهرستان فراشبند خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست و هدف اصلی برگزاری این مسابقه کتابخوانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» با همکاری حوزه های «شهید مدنی» نوجین، «علی ابن ابیطالب (ع)» آویز و بسیج خواهران فراشبند با جوائز ارزنده نقدی به 10 نفر برگزیده برگزار می شود.

 

مزارعی تاکید کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه های کانون در فضای مجازی دنبال می شود و شرکت در این مسابقه فرصتی استثنایی جهت رفع یکنواختی و بی حوصلگی ایام قرنطینه است که می توان مقایسه ای برای قبل و بعد از خواندن این کتاب انجام داد.

 

وی با اشاره به شیوه شرکت در این مسابقه، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه و تهیه فایل کتاب و کسب اطلاعات بیشتر به کانال @ketaboustan در پیام رسان های ایتا و تلگرام و گروه https://chat.whatsapp.com/IOWjAeRppgy4O3Um4hXBCW مراجعه کنند و یا به شماره مجازی 09178989122 پیام ارسال کنند.

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فراشبند ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد مسابقه کتابخوانی کرونا کانون های مساجد فارس کتابخوانی شیراز مسابقه کتابخوانی فضای مجازی آدرس https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان فضای مجازی داخلی و خارجی تا پایان روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و... به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • پهن شدن سفره طرح ضیافت هادی در بهاباد
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی