Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندیمی از کاهش ۶۸ درصدی ترددها خودروها با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: مردم نیز از زمان اجرای این طرح برای حفظ سلامتی خود از ترددهای بی مورد پرهیز کرده اند.

«شهرام ندیمی» امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: آمار اعلام شده از تاریخ ۸ الی ۲۳ فروردین است که توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع کرونا اجرایی شده است که تا به امروز با کاهش شدید تردد بین استان ها همراه بوده است.

 

وی ابراز کرد: تردد خودروها در سال قبل بیش از ۶۰۰ هزار نفر بوده که امسال با کاهش شدید و آمار ۱۹۹ هزار نفر روبرو بودیم.

 

ندیمی گفت: فروردین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان تردد خودروها بیش از ۲۰۰ هزار تردد بوده که نسبت به سال قبل بیش ۷۰ درصد با کاهش روبرو بوده است.

 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به محورهای پرتردد استان اشاره کرد و گفت: شهرکرد به فرخشهر و شهرکرد به سورشجان به عنوان محورهای پرتردد و دشتک به مسجدسلیمان و بن به داران به عنوان محورهای کم تردد استان گزارش شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تردد خودروها راهداری تردد وسایل نقلیه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری