Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری برای رزمایش«کمک مومنانه»، تعداد ۹۰ کانون محله‌ای و ۲۵ کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی با محوریت مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ به نیازمندان پای کار می‌آیند.

«محمد علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون خادمیاران رضوی اقداماتی انجام داده اند، گفت: در این مدت 280 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی کانون حمایت و کانون های محله ای در بیرجند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی بین 150 تا 200 هزار تومان بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری طرح نسیم مهر رضوی در استان بیان کرد: در راستای این طرح از کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان‌های مرتبط با کرونا در سطح خراسان جنوبی قدردانی شد.

 

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین با مدیریت تولیت آستان قدس رضوی و بنیاد برکت امام رضا(ع) 540 غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ ولی عصر(عج) و دیگر شهرستان‌های درگیر با بیماری کرونا توزیع شد.

 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: امروز نیز خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان طبس ضمن توزیع بسته‌های متبرک اقدام به توزیع 150 پرس غذای متبرک بین بیماران و مدافعان سلامت خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه خادمیاران خراسان جنوبی در راستای مبارزه با کرونا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی اقدام می کنند، عنوان کرد: در این مدت 32 گروه جهادی از خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج و هیأت مذهبی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

 

ابراهیمی بیان کرد: همچنین خادمیاران رضوی به صورت خودجوش نسبت به دوخت ماسک در دو کارگاه‌ تولید ماسک اقدام کرده اند و برخی از خادمیاران نیز در منازل خود برای تولید ماسک همکاری دارند.

 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا مردم برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کمتری داشته باشند، گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده، گروهی از خادمیاران رضوی شهر فردوس در اقدامی خداپسندانه با اهدای خون به کمک بیماران شتافتند.

 

ابراهیمی با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به محرومان در ایام کرونا، گفت: در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مساوات و کمک مومنانه، تعداد 90 کانون محله ای و 25 کانون تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می آیند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه شیوع کرونا خادمیاران رضوی توزیع بسته غذایی رضوی در خراسان جنوبی خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودابِ خراسان رضوی لرزید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران؛ زمین لرزۀ ۴.۲ ریشتری در عمق ۶ کیلومتری زمین، در ۰۲:۳۹ دقیقه جمعه ۳۱ فروردین، حوالی شهر روداب در استان خراسان رضوی را لرزاند.

دیگر خبرها

  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد