Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صندوق قرض الحسنه شاهد با تصمیم کارکنان و حمایت مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از حقوق فروردین ماه ۱۳۹۹ به عنوان کمک نقدی برای حمایت از نظام سلامت کشور در مبارزه با کرونا به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شد.
کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در همه سطوح سازمانی اعم از مدیرعامل، مدیران ستادی، روسای مناطق، کارشناسان دفتر مرکزی و استانی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین برای حمایت از کادر درمانی کشور که به مانند مدافعان امنیت وطن تمام هستی خود را برای خدمت به ملت بزرگ و شریف ایران در طبق اخلاص گذاشته‌اند بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از حقوق فروردین ماه ۱۳۹۹ خود را به نیابت از خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبلغ یاد شده طی یک فقره چک به شماره حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نزد بانک مرکزی واریز شد.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور افزود: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ سه شنبه بیست و هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سالی که گذشت، سخن گفت.

وی اظهار کرد: دسترسی آسان و مناسب اقشار مختلف جامعه به ویژه بیماران خاص به خدمات باکیفیت بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌های جدی و دارای اولویت استان بوده که در راستای پیگیری مداوم این دغدغه از سوی استاندار، مجموعه مدیریتی استان و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات امیدبخشی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه رقم خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این اتفاقات مثبت البته، با همراهی و تلاش ویژه اساتید علمی و کادر بهداشت و درمان استان رقم خورده و سبب افزایش رضایتمندی در بیماران و مراجعین شده است.

وی افتتاح مرکز پت اسکن با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان را به عنوان کارهای مهم صورت گرفته در سال گذشته بیان کرد و افزود: دستگاه پت اسکن در بیمارستان امام رضا شهر کرمانشاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری تشخیص سرطان در غرب کشور است که با راه‌اندازی آن نیاز نیست بیماران به تهران یا استان‌های دیگر مراجعه کنند و مهمترین قابلیت این دستگاه تشخیص سرطان است.

محمدی بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، بهره‌برداری از اولین مگا ICU غرب کشور در بیمارستان فارابی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی روانسر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته دانست و گفت: متأسفانه علی‌رغم جمعیت ۳۰ هزار نفری روانسر، این شهرستان فاقد بیمارستان بود، بنابراین طی سال‌های گذشته توانستیم ظرف ۹ ماه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی آن را که به‌عنوان مطالبه جدی مردم شهرستان مطرح بود، به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی، یک‌هزار عمل IVF برای زوج‌های نابارور و ۱۰۰ عمل فوق تخصصی شامل کاشت حلزون، پیوند مغز استخوان، پیوند قرنیه و پیوند کلیه انجام شده است.

بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان؛ احداث ۲۱ خانه بهداشت، پایگاه سلامت، پانسیون پزشک و مرکز جامع سلامت؛ کسب رتبه یک کشوری در بیشترین ارجاعات به مقالات هیأت علمی استان؛ افتتاح مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساخت؛ احداث و بهسازی ۱۱ هزار مترمربع مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی؛ موفق‌ترین برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در کشور و تکمیل بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) و رساندن پروژه به مراحل پایانی از دیگر گام‌های امیدبخش حوزه بهداشت و درمان استان در سال ۱۴۰۲ بود که محمدی یادآور آن‌ها شد.

کد خبر 745205

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی