Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این طرح که از هشتم فروردین ماه جاری آغاز شده به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره این ویروس در سراسر کشور و استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از ۲۳ فروردین ماه، تعداد مراجعان به سازمان تاکسیرانی افزایش یافته و به همین منظو رعایت الزامات بهداشتی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در نخستین گام، ورود مراجعان و تاکسیرانان را بدون دستکش و ماسک به سازمان تاکسیرانی ممنوع اعلام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: در گام بعدی و براساس مصوبه ستاد بحران استان، ظرفیت پذیرش مسافر در تاکسی‌ها سه نفر (یک نفر جلو و دو نفر در صندلی عقب) اعلام شده که نیروهای گشت و بازرسان این سازمان با حضور در تقاطع‌ها، ایستگاه‌ها و سایر خطوط تاکسیرانی شهر به دقت بر اجرای این مصوبه نظارت داشته و متخلفان را توقیف می‌کنند.

عرشیان خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره این ویروس، سازمان تاکسیرانی روزانه ۲ مرتبه (پیش از ورود و پس از خروج کارکنان) مورد ضدعفونی و میکروب‌زدایی قرار گرفته و به طور پیوسته، ماسک و دستکش طبی در اختیار کارکنان قرار داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: علاوه بر اقدامات یاد شده، عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی تاکسی‌ها همچنان ادامه دارد و تیم‌های سیار سازمان با حضور در خطوط و ایستگاه‌های پرتردد مانند میدان آزادی، چهارراه ولی عصر و دوراهی همدان تاکسی‌ها را ضدعفونی و میکروب زدایی کرده و بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده در اختیار رانندگان قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با عمل به توصیه‌های بهداشتی زمینه از بین رفتن ویروس کرونا در جامعه را فراهم کرده تا دوباره شاهد بازگشت فعالیت‌های عادی اجتماعی به روال سابق خود باشیم.

برچسب‌ها قزوین فاصله گذاری اجتماعی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزوین فاصله گذاری اجتماعی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور قزوین فاصله گذاری اجتماعی اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور سازمان تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند