Web Analytics Made Easy - Statcounter

هخامنش ادعای جالبی در خصوص قدرت سرزنی و قد بلندش دارد.

طرفداری- مدافع بلندبالای ذوب‌آهن در روزهای شیوع کرونا تمام مسائل بهداشتی را رعایت می کند.

به گزارش خبرورزشی، وفا هخامنش مدافع بلندبالای ذوب‌آهن بلندقد‌ترین بازیکن لیگ برتر است. البته محمد دریس ۲ متری را هم داریم، اما او گلر است و وفا با ۱۹۸ سانتی متر بین بازیکنان از همه بلندقد‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم‌هایی با قد و قواره او معمولاً یا بسکتبالیست می‌شوند یا والیبالیست، اما وفا در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند. بازیکنی که ابتدای فصل با رؤیا‌های بزرگ به عراق رفت و لژیونر شد، اما درگیری‌های داخلی این کشور او را به ایران بازگرداند. گفت‌وگوی ما با بلندقد‌ترین بازیکن لیگ برتر را بخوانید:

این روز‌ها کجا تمرین می‌کنی؟

آمده‌ام شهر خودمان بندر ترکمن و اینجا هستم تا تمرینات تیم شروع شود.

کجا تمرین می‌کنی؟

وقتی کسی نیست، می‌روم استادیوم شهر تمرین می‌کنم.

چرا هر جا می‌روی لیگش تعطیل می‌شود؟

از شانس من است دیگر! رفتم عراق بعد از ۵، ۶ بازی جنگ شد! برگشتم ایران بازی کنم که بعد از ۴، ۵ بازی کرونا آمد و لیگ اینجا هم تعطیل کردند.

شرایطت در عراق چطور بود؟

همه چیز از نظر امکانات و شرایط مالی خوب بود ولی اختلافات داخلی عراق لیگ را تعطیل کرد و من هم برای آماده ماندن به ایران برگشتم.

تا حالا در لیگ کسی روی سرت سر زده؟

شاید جلو‌تر یا عقب‌تر از من کسی سر زده باشد، اما بالاتر از من محال است.

رونالدو حدود ارتفاع ۳ متری سر می‌زند. تو در چه ارتفاعی سر می‌زنی؟

اگر سقف خانه ما ۳ متر باشد، بپرم سرم به سقف می‌خورد و فکر نکنم رونالدو هم بالاتر از من بتواند سر بزند و با این شرایط حتماً ارتفاع سرزنی‌اش از من کمتر است.

برای جلوگیری از شیوع کرونا چه کار می‌کنی؟

تمام نکات بهداشتی را رعایت می‌کنم و فقط برای کار ضروری خودم بیرون می‌روم و اجازه نمی‌دهم خانواده بیرون بروند. دست‌هایم را هم آنقدر شستم که پوستش رفته!

پیشنهادی برای ادامه لیگ یا تعطیلی آن داری؟

فکر نکنم کسی به پیشنهاد‌های ما توجه کند، اما جان انسان‌ها در خطر است و برای یک بازی فوتبال اصحاب رسانه، کارکنان فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها درگیر می‌شوند و خانواده‌های این افراد چشم‌انتظارشان هستند و تا زمانی که کرونا هست، نباید بازی‌ها برگزار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم