Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم قرضی شیاطین سرخ به تمجید از هم‌تیمی خود می پردازد.

طرفداری- در تابستان گذشته، آرون ون بیساکا از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست و عملکرد فوق العاده‌ای را در سمت راست خط دفاعی این تیم به نمایش گذاشت و اکنون دومین بازیکن برتر انگلیس به لحاظ میزان تکل صحیح است.

به گزارش گل، از اودیون ایگالو راجع به آرون ون بیساکا و شیوه توپ‌گیری او سوال شد که این مهاجم نیجریه‌ای پاسخ داد:

این پسر یکی از بهترین مدافعان سمت راست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمر او مانند لاستیک است؛ به گونه‌ای که خم شده و توپ را از حریف می رباید. بعضی مواقع فکر می کنم که این پسر مصدوم شده اما در لحظه بعدی مشاهده می کنم که بلند شده و به کار خود ادامه می دهد. گذشتن از سد او بسیار دشوار است. او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. میزان تلاش او در هر مسابقه شگفت انگیز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...