Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سریال تلویزیونی «سرقت پول» مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر سرقت است که در سال ۲۰۱۷ ابتدا از شبکهٔ آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نت‌فلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد. تاریخ انتشار: 19:00 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۹۲۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سریال تلویزیونی «سرقت پول» مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر سرقت است که در سال ۲۰۱۷ ابتدا از شبکهٔ آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نت‌فلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل سوم آن در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۹۸) توسط نت‌فلیکس پخش شد و فصل چهارم آن در ۳ آوریل۲۰۲۰ برابر با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ در ۸ قسمت منتشر شد. همچنین نت فلیکس این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرده‌است. اما با وضعیت بوجود آمده در پی شیوع کرونا ساخت فصل پنجم و زمان آن همچنان در هاله ای از ابهام است. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

در خلاصه داستان این سریال آمده است: شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهر‌های مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اسلو»، «ریو»، «نایروبی» نام مستعار آنان است.

پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند، ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیامدند و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز در ساختمان بمانند تا پس از چاپ این مقدار پول فرار کنند، اما در این سرقت اتفاق‌هایی می‌افتد که باعث درگیری اعضای گروه با هم می‌شود.

اورسولا کوربیرو؛ ایتسیار ایتانیو، آلوارو مورته، پاکو توس، پدرو آلونسو، آلبا فلورس، میگل هران، جیمی یورنته، استر آسبو، انریکه آرسه؛ دارکو پریک، کیتی مانبر، ماریا پدراسا و رودریگو د لا سرنا بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود نت فلیکس سرقت پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد

گروسی با تکرار ادعاها درباره ابهام در برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که «اهداف برنامه هسته‌ای ایران محل ابهام است»!

به گزارش مشرق، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این ادعا که درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران ابهامات زیادی وجود دارد(!)، گفت که به‌زودی به تهران سفر خواهد کرد.

گروسی مدعی شد که ایران «نه چند ماه بلکه چند هفته تا دستیابی به اورانیوم غنی‌شده موردنیاز برای ساخت بمب اتمی فاصله دارد» و در ادامه گفت که این بدان معنا نیست که این کشور سلاح هسته‌ای دارد یا اینکه می‌تواند در این بازه زمانی به سلاح اتمی دست یابد.» به ادعای وی، گرچه غنی‌سازی اورانیوم در سطوح نزدیک به ساخت سلاح هشدارآمیز است اما نباید مستقیما نتیجه گرفت که ایران سلاح اتمی در اختیار دارد.

گروسی با تکرار ادعاها درباره ابهام در برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد که «اهداف برنامه هسته‌ای ایران محل ابهام است»!

این اظهارات و ادعاها درحالی است که ایران ۲ سال پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و انفعال طرف‌های اروپایی در عمل به تعهداتشان به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، گام‌هایی را تحت نظارت آژانس برای کاهش تعهداتش برداشت تا توازن در اجرای این توافق را برقرار کند.

مدیرکل آژانس در ادامه نیز با اشاره به اینکه آژانس به اندازه‌ای که ضروری می‌داند، به سایت‌های هسته‌ای ایران دسترسی ندارد، خواستار افزایش دسترسی آژانس شد و مدعی شد: به همتایانم در ایران بارها گفته‌ام و می‌گویم که این فعالیت ابهام برانگیز است و علاوه بر این، ما دسترسی و نظارتی که ضروری می‌دانیم را موردنیاز را نداریم.

وی به بررسی تشدید تنش‌ها بین ایران و رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و با محکوم کردن هر نوع حمله احتمالی به تاسیسات هسته‌ای، گفت: حمله به تاسیسات هسته‌ای مطلقا قدغن است.

مدیرکل آژانس افزود: مساله‌ای که به آن علاقه دارم، گفتمان بین ماست؛ بین آژانس و ایران زیرا خیلی از موضوعات نیاز به شفاف‌سازی دارد و به همین دلیل قصد دارم به‌زودی به تهران سفر کنم.

وی در پایان گفت که «پیام من به ایرانی‌ها این است که باید بیشتر با آژانس همکاری کنند.»

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم