Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:43:01 GMT

استمرار توزیع سبد معیشتی تا پایان ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۸۹۳۵

استمرار توزیع سبد معیشتی تا پایان ماه رمضان

ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ خانوار صومعه سرایی در نیمه شعبان امسال سبد معیشتی دریافت کردند، یادآور شد: توزیع این بسته های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان نیز در چندین مرحله استمرار دارد.

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صومعه سرا، ضمن تاکید بر نظارت قیمت ها اظهار کرد: در شرایط کنونی کنترل بازار از مهمترین محورهای این ستاد در راستای کاهش مخاطرات مردم است که اعضای تنظیم بازار باید آن را اجرا کند و اصناف نیز ملزم به رعایت آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعات مهم ستاد تنظیم بازار است که افزایش قیمت این کالاها غیر قانونی و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار صومعه سرا رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان را ضروری و آن را بسترساز امنیت و سلامت جامعه برشمرد و گفت: مردم نیز با رعایت توصیه های بهداشتی آن را جدی بگیرند.

سیدمحمدی در ادامه با تاکید بر رعایت همه مصوبات ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونای این شهرستان از سوی اصناف، بازاریان، آژانس های مسافربری، تاکسیرانی و واحدهای خدماتی، خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش قیمت ها در شرایطی که جامعه درگیر این بیماری است ممنوع بوده و همه ملزم به رعایت آن هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه با حمایت اصناف و بازاریان و خیرین بیش از ۱۰۰۰ خانوار شهرستان صومعه سرا در نیمه شعبان امسال سبد معیشتی دریافت کردند، یادآور شد: طبق هماهنگی های صورت گرفته توزیع این بسته های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان نیز در چندین مرحله استمرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سبد كالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در گرمسار
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز