Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شهروندان از قطعی گسترده تلفن در منطقه پنج‌تن مشهد و عدم جوابگویی مخابرات گلایه کرد و مخابرات نیز سرقت‌ کابل‌های مخابراتی را دلیل این قطعی‌ها دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، یکی از مخاطبان ما، با ارسال این عکس به سامانه دریافت سوژه‌های مردمی صبح توس، نوشت: به‌ علت خرابی تلفن ثابت به مرکز تلفن پنج‌تن مراجعه کردم ولی متأسفانه درب را باز نمی‌کنند و همه ارباب‌رجوع‌ها را با یک چوب می‌رانند و جالب اینکه به همگی می‌گویند بروید کابل نداریم شرکت مخابرات کابل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر وقت کابل رسید میاییم درست می‌کنیم.

برای پیگیری این موضوع با عیسی حسن‌پور، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان رضوی به گفت‌وگو نشستیم. حسن پور در خصوص مشکل این شهروند در منطقه پنج تن مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه سرقت‌ کابل‌های مخابراتی در منطقه پنج‌تن مشهد بیش‌ازحد پیش بینی شده بوده است، هم‌اکنون قادر به تأمین و جایگزینی تمامی موارد سرقت شده نیستیم.

وی افزود: با این حال شرکت مخابرات استان خراسان رضوی در حال رفع مشکلات شبکه و رفع قطعی‌های ایجادشده به دلیل سرقت کابل‌ها است اما به دلیل حجم بالای کاری در این منطقه، اتصال دوباره مشترکین به شبکه، به‌صورت نوبتی و تدریجی صورت می‌گیرد.

حسن‌پور با تأکید بر اینکه مردم جهت اعلام قطعی تلفن‌های ثابت خود نیازی به مراجعه به مراکز منطقه‌ای مخابرات ندارند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بهتر است که مردم فعالیت‌های خود را به‌صورت مجازی و غیرحضوری انجام دهند ازاین‌رو شهروندان می‌توانند قطعی تلفن‌های ثابت خود را از طریق سامانه 20117 اعلام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین شکل به مردم خدمت‌رسانی کنیم اما با محدودیت‌های نیز روبه‌رو هستیم از طرف دیگر هماهنگی‌هایی با نیروی انتظامی استان جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی انجام شده است زیرا باید جلوی سرقت‌ کابل‌های مخابراتی گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کابل های مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات و محتویات خودور‌های پارک شده در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی متهم را در حال بازکردن در صندوق عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید مشاهده و قبل از فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم ۳۳ ساله به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های پارک شده در خیابان‌های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد برای تامین هزینه‌های مواد مخدر اعتراف کرد.

نگهبان افزود: اموال کشف شده ۱۱ مالباخته شناسایی شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از شهروندان خواست تا اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد