Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:14:03 GMT

نجات پس از ۳۴ روز جدال با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۳۷۸

نجات پس از ۳۴ روز جدال با کرونا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، این بانوی گرگانی یک ماه پیش با تشخیص کرونا در بیمارستان صیادشیرازی گرگان بستری شد بستری شد.


پس از بستری این مادر باردار مدتی به کما رفت، اما با توکل بر خدا، تلاش پزشکان و پرستاران بالاخره پس از ۳۴ روز نفس گیر توانست بر کرونا غلبه کند.


حال عمومی این بانوی باردار و جنین ۶ ماه اش خوب است و امروز از بیمارستان مرخص شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در گلستان شکست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هفتاد و هفتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرگز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه؛ ۳ عضو سیمین سمیعی  ۳۴ ساله  برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: قرنیه‌های زنده یاد سیمین سمیعی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست مرحومه  برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

وی گفت: زنده یاد سیمین سمیعی از بیمارستان امام رضا (ع)  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش؛ تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی