Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:25:35 GMT

پلمب چهار باشگاه ورزشی خصوصی در استان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۳۸۷

پلمب چهار باشگاه ورزشی خصوصی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به علت رعایت نکردن ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر، چهار باشگاه بدنسازی خصوصی در سطح استان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا گل محمدی با بیان اینکه فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی خصوصی و دولتی تا پایان فرودین ماه تعطیل است، گفت: ۲ باشگاه بدنسازی در پایتخت و مابقی در شهر دماوند و اسلامشهر شناسایی شده که این واحد های ورزشی توسط نیروی انتظامی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، مجموعه های ورزشی جزو مراکز پرخطر در شیوع این بیماری محسوب می شوند که فعالیت مجدد آنان تابع دستور وزارت بهداشت است.   گل محمدی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی برای کاهش شیوع بیماری کرونا فعالیت ورزشی مجموعه های دولتی و خصوصی این نهاد در سطح استان دایر نخواهد بود گفت: در این خصوص اجاره ۴۰۰ اماکن دولتی به بخش خصوصی(طبق ماده ۸۸) در طی ماه های اسفند و فروردین بخشیده شده است.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود در جامعه، فعالیت تمامی مجموعه های ورزشی دولتی و خصوصی در اردیبهشت ماه در هاله ای از ابهام است.   وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از مجموعه های ورزشی برای کاهش هزینه های جاری مربیان و برخی از کارکنان خود را برکنار کرده اند، گفت: هرگونه لغو قرار داد کارکنان و مربیان غیر قانونی بوده و این موضوع از طریق این اداره کل در حال رسیدگی است.   وی تاکید کرد: طبق آخرین دستور العمل که با مدیران باشگاه ها شد، با ارائه تمهیداتی از طریق دولت شامل پرداخت وام، استمهال و تعویق انداختن پرداخت اقساط به گونه ای از ضرر این واحدهای ورزشی بکاهیم.   گفتنی است ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران تحت پوشش این اداره کل است که با شیوع بیماری کرونا، هرگونه فعالیت های ورزشی در سطح مجموعه ها و باشگاه ها از دهم اسفندماه سال گذشته تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجموعه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مجموعه فرهنگی ورزشی تا ۸ ماه آینده تکمیل می‌شود.

برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین