Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از تمدید دو ماهه قرارداد 110 کارگزاری‌ها این صندوق در استان خبر داد.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از تمدید دو ماهه قرارداد 110 کارگزاری‌ها در استان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، قرارداد تمام  کارگزارانی که تا تاریخ  29 اسفندماه سال گذشته فعال بوده‌اند، تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید می‌شود و کارگزاران فعلا نیازی به مراجعه جهت تمدید قرارداد خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای پایانی سال گذشته امکان دریافت غیر حضوری شناسه پرداخت و تمدید آنلاین بیمه را برای این افراد فراهم شد تا نیازی به مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها نداشته باشند.

مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از توزیع 30 هزار دستکش لاتکس و ماسک و 15 هزار ژل و محلول ضد عفونی بین مجموعه بیمه روستایی استان خبر داد و گفت: به همت تلاش همه جهادگران، روستاهای استان در چندین نوبت ضدعفونی و گندزدایی شدند.

این مسؤول ارسال پیام‌های آموزشی و پیشگیرانه برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را از دیگر اقدامات برشمرد و از آغاز به کار طرح روستای بدون کرونا نیز به منظور حمایت از خانواده‌های روستایی و عشایری در مقابل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ابراهیمی ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده‌های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده‌اند یا به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، بتوانیم از آنها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

وی در پایان گفت: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد 5 به 300027 به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/86018/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران بیمه محمد ابراهیمی شهرستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از اسکای اسپورت؛ باشگاه آاس رم پس از کسب نتایج قابل قبول دروسی سرمربی موقت این تیم تصمیم گرفت قرارداد وی را برای فصل آینده تمدید کند.

دروسی اوایل ژانویه جانشین خوزه مورینیو شد و از زمان حضورش در این تیم نتایج خوبی بدست آورد و این مسئله باعث شد مسئولان باشگاه رم ایتالیا برای کار کردن با این سرمربی به صورت طولانی مدت به توافق برسند.

گروه فریدکین مالک باشگاه آاس رم این خبر را روی خروجی سایت جالوروسی قرار داده است و این در حالی است که این تیم باید امشب در یورو لیگ به مصاف تیم فوتبال آث میلان هموطن خود برود و این بازی برای رم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مالکان آاس رم صد داشتند در پایان فصل سرمربی جدیدی را برای این تیم به خدمت بگیرند، اما نتایج د روسی که زمانی خودش از بازیکنان متعصب رم بوده است آنها را مجاب کرد با وی تمدید کنند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان مورد اعتماد دروسی است واحتمال می‌رود قرارداد قرضی وی از بایر لورکوزن به صورت قطعی با رم امضاء شود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟