Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۵ فروردین ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:30 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۴۱۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۵ فروردین ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: پلیس: لایو‌های اینستاگرامی را رصد می‌کنیم   به گفته سرهنگ کاظمی، پلیس لایو‌های اینستاگرام را رصد کرده و با خاطیان را مورد پیگرد قانونی قرار می‌دهد.    بیشتر بخوانید: هشدار پلیس به خریداران خودرو‌های پلاک گذر موقت   رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص خرید و نقل و انتقال خودرو‌های خارجی دارای پلاک گذر موقت هشدار داد.   بیشتر بخوانید: مبارزه جدی با احتکار اقلام بهداشتی و کالا‌های اساسی و ضروری   رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از ادامه طرح تشدید مبارزه و مقابله با قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی، پزشکی و اساسی خبر داد.   بیشتر بخوانید: اعطای مرخصی به زندانیان یکی از بهترین اقدامات نظام در شرایط بحرانی و عملی انسان دوستانه بود   فرمانده نیروی انتظامی گفت: بحمداله تمامی دستگاه‌ها برای قطع زنجیره این ویروس منحوس دلسوزانه پای کار هستند.   بیشتر بخوانید: جمع آوری معتادان آغاز نشده است   به گفته سرهنگ حسنوند، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در تهران آغاز نشده است.   یبشتر بخوانید: چگونه از آتش گرفتن خودرو در پارکینگ جلوگیری کنیم؟   ملکی در پاسخ به این سوال که چرا خودرو در پارکینگ آتش می‌گیرد؛ گفت: این مسئله می‌تواند علت‌های زیادی داشته باشد، اما با ایمن سازی ساختمان‌ها می‌توان از وقوع فاجعه جلوگیری کرد.   بیشتر بخوانید: ۵ مورد غرق شدگی در مشهد به دلیل وقوع سیلاب   سخنگوی اورژانس کشور گفت: روز گذشته در مشهد ۵ مورد غرق شدگی در روستا‌های رشتخوار، رزداب خواف و نریمانی - محور فیروزه - خوشاب به دلیل وقوع سیلاب داشتیم.   بیشتر بخوانید: دستگیری ۶ هزار سارق و مالخر در پایتخت درسال ۹۹   رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیاتی از اقدامات مأموران این پلیس از آغاز سال تاکنون را تشریح کرد و از دستگیری بیش از ۶ هزار سارق و مالخر در پایتخت خبر داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کرونا خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است

سازمان هواشناسی درخصوص تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های جوی رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگف وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان طی فردا (پنجشنبه) هشدار زردرنگ صادر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت دیدن سازه‌های موقت و احتمال خسارت دیدن نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی پیش‌بینی شده است.

در این خصوص، سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی؟

سازمان هوانشناسی همچنین امروز و پیش از هشدار زرد، درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با رگبار باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک هشدار نارنجی صادر کرده بود که براساس آن نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان فردا (پنجشنبه) دچار مخاطره جوی خواهند شد.

بر اثر این مخاطره جوی جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی پیش‌بینی شده است.

سازمان مذکور موارد زیر را توصیه کرد:

فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف

دیگر خبرها

  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا