Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:29:42 GMT

هشت میلیون مگاوات ساعت برق در فردیس تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۵۱۴

هشت میلیون مگاوات ساعت برق در فردیس تولید شد

 عباس کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین مدت  نیروگاه منتظرقائم  بسیاری از تنگناه های ناشی از تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال سپری پشت سرگذاشت.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته  توانستیم عملیات تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدهای بخار، گازی و سیکل ترکیبی لازم را به میزان ۵۶۷ روز  و برنامه تنظیمی به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کریمی گفت : در برنامه سال ۱۳۹۹ عزم مجموعه بر آن است تا هشت میلیون و ۷۰۰ هزار مگاوات ساعت برق تولید را داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظرقائم فردیس استان البرز اظهار داشت: همچنین مجموعه آماده است تا عملیات بهسازی و تعمیر و نگهداری واحدهای بخار، گازی و سیکل ترکیبی را به موقع و براساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده به انجام برساند.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات کنترلی و پیشگیری از بیماری کرونا پرداخت و افزود: پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده درآزمایشگاه  واحد شیمی نیروگاه منتظر قائم تولید و  بخشی از آن در اختیار تلاشگران عرصه سلامت قرار گرفت.

همچنین اقدامات لازم آموزشی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در واحدهای حساس نیروگاه منتظر قائم انجام شده و ضوابط بهداشتی در این مجموعه به خوبی رعایت می شود.

نیروگاه منتظر قائم شهرستان فردیس حدود سه درصد برق کشور را تامین می کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز برق شیمی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران