Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:17:59 GMT

تردد در جاده قم - اراک جریان دارد/سیلاب خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۹۶۷۲

تردد در جاده قم - اراک جریان دارد/سیلاب خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: نیم ساعت پیش تردد در جاده قم - اراک پس از جاری شدن سیلاب برقرار شده است.

محسن اروجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص جاری شدن سیلاب در ابتدای جاده قم - اراک اظهار کرد: بارش شدید باران در منطقه و ارتفاعات باعث جاری شدن سیلاب در این محل شد.

وی بیان کرد: جاری شدن سیلاب برای ساعتی تردد خودروها در محور قم - اراک را با مشکل روبه رو کرد ولی در حال حاضر مشکل برطرف شده است و تردد جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: با حضور عوامل راهداری نسبت به امدادرسانی به تعدادی از خودروها که به دلیل سیلاب دچار مشکل شده بودند اقدام شد.

وی افزود: در حال حاضر باید خودروها در تردد خود احتیاط لازم را داشته باشند چرا که گل و لای سیلاب در کف جاده وجود دارد و البته عوامل راهداری در حال پاکسازی محل هستند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مدیریت بحران سیلاب اراک جاری شدن سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد