Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمدبصیریان ضمن اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: نخستین ملاقات مردمی ویدئوکنفرانسی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شهرستان های جیرفت، سیرجان، بم و رفسنجان روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد .

وی اعلام کرد: شهروندان می توانند برای شرکت در برنامه ملاقات مردمی به سایت دادگستری کرمان به نشانی http://dadgostari-kr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/ مراجعه و از طریق درگاه ملاقات مردمی اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان ادامه داد: شهروندان باید برای انجام ملاقات مردمی راس ساعت مقرر در محل دفتر رئیس حوزه قضائی شهرستان های مذکور حضور یابند و در حضور رئیس دادگستری شهرستان مشکلات حقوقی و قضایی خود را با دکتر موحد،عالی ترین مقام قضائی استان درمیان بگذارند و به درخواست های شهروندان رسیدگی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان مدیر روابط عمومی دادگستری ملاقات مردمی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم

بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند نه‌تنها موجب قطعی برق در این شهرستان شد، بلکه مدارس آن را نیز به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بارندگی‌های شدید روز گذشته در شهرستان زرند باعث وقوع سیلاب، تخریب زیرساخت مناطق روستایی و آب‌گرفتگی خیابان‌ها شد.

برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شد و تردد خودروها به دلیل آب‌گرفتگی معابر به سختی صورت گرفت.

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های روز گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شد.

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، همه مدارس این شهرستان تعطیل شد.

سیدرضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند، او همچنین از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات‌رسان در شهرستان خبر داد.

شرایط نابه‌سامانی که به دنبال بارندگی شدید در شهر زرند به وجود آمد، باعث ورود دادستان زرند به این موضوع شد.

رضا یعقوبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طی دستوری و برای حفظ حقوق عامه، مدیران ادارات را به مدیریت بحران و رفع اختلال عبور و مرور و بازگرداندن شهر به شرایط عادی مأمور کرد.

وی تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده است و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولان مربوطه در مقابل به دستگاه قضائی پاسخگو خواهند بود.

کد خبر 747416

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود