Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص نحوه عرضه کالای اساسی ماه رمضان، دستمزد سال ۹۹ کارگران و قیمت دلار، سکه و طلا در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:10 - 25 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۴۰۹ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص نحوه عرضه کالای اساسی ماه رمضان، دستمزد سال ۹۹ کارگران و قیمت دلار، سکه و طلا در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
افزایش دستمزد کارگران از چه زمانی اعمال می‌شود؟ حقوق ماهانه یک کارگر با دریافت حداقل دستمزد، حق خواروبار و حق مسکن حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.    
آیا برداشت خودکار اقساط وام‌های قرض الحسنه متوقف شد؟ در پی برداشت خودکار اقساط قرض الحسنه بانک‌ها و موسسات بانک مرکزی از عملیاتی شدن توقف برداشت خودکار اقساط خبر داد.    
نحوه عرضه کالا‌های اساسی ماه رمضان در تهران/ نمایشگاه طرح ضیافت برگزار نمی‌شود رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته به دلیل شیوع کرونا نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه رمضان برگزار نخواهد شد.    
خسارت ناشی از هجوم ملخ صحرایی از سوی دولت جبران می‌شود سخنگوی سازمان حفظ نباتات گفت: تمام باغداران و کشاورزانی که بر اثر بروز آفت ملخ صحرایی دچار خسارت شده باشند، تحت پوشش حمایت‌های دولت قرار خواهند گرفت.    
نرخ طلا و سکه امروز ۲۵ فروردین نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هر قطعه سکه امامی امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.    
قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران/ لیموترش ۲۹ هزار تومان نرخ عمده فروشی انواع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد بر اساس این نرخنامه واحد‌های صنفی موظف هستند محصولات خود را با سود ۳۰ درصدی عرضه کنند.    
اوپک پلاس چیست؟ اوپک پلاس کارتل نفتی با حضور کشور‌های اوپک وبرخی از تولیدکنندگان نفتی است که به دنبال تنظیم قیمت در بازار نفتی است.    
نرخ ارز در ۲۵ فروردین ۹۹ / ثبات نرخ دلار در بازار نرخ خرید و فروش دلار در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۹ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ثابت بوده است.

  بیشتر بخوانید: بررسی مستمر کیفیت آب تهران/ وضعیت فرودگاه‌های کشور بعد از طرح فاصله گذاری/ بازار مواد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران اساسی ماه رمضان خبرگزاری میزان نحوه عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟

وزیر کار پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفته؛ لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است.

به گزارش خبرآنلاین، تغییر در تعیین روش میزان سالانه دستمزد به نظر می‌رسد هر روز جدی‌تر از روز گذشته می‌شود. وزیر کار در روز‌های پایانی سال گذشته از خبری پرده‌برداری کرد که البته تقریبا با انتقاد نمایندگان بخش کارگری مواجه شد. صولت مرتضوی ۲۸ اسفندماه اعلام کرد: به این نتیجه رسیدیم که با ارسال لایحه‌ای به مجلس نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران را عوض کنیم. بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری حقوق کارگران مجلس است.

به گفته او، مجلس با گرفتن نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی و وزارت کار در مورد حقوق کارگران تصمیم می‌گیرد و آن را در لایحه بودجه می‌گنجاند.

وزیر کار حالا پس از یک ماه نیز در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفته؛ لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است، در بخش کارشناسی وزارتخانه است که بعد باید به دولت ارسال شود و در صورت تصویب در هیات دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که پرونده مزد سال ۱۴۰۳ پرسروصدا بسته شد؛ به طوری که شورای عالی کار، افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارگران را بدون امضای کارگران تصویب کرد. فعالان کارگری اعتقاد دارند که کارگران به دلیل این‌که میزان رقمی که برای دستمزد تعیین شده، کمتر از هزینه‌ها و شرایطی است که بتوانند نیاز‌های زندگی خانوار را تامین کنند، همچنان این مطالبه را دارند که در خصوص دستمزد سال جدید بازنگری صورت گیرد و جلسات مزد برگزار شود تا دستمزد با رضایت و امضای آنها دوباره تعیین شود ولی وزارت کار و کارفرمایان این مساله تصویب دستمزد سال ۱۴۰۳ را پایان یافته تلقی کرده و تاکنون زیربار این موضوع نرفته‌اند.

tags # حقوق کارگران سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران؛ آنچه مصوب شد اجرایی است
  • خبر مهم وزیر کار درباره افزایش مجدد دستمزد کارگران در ۱۴۰۳
  • امارات، قطر، عربستان و ترکیه به مهاجران چقدر حقوق می‌دهند؟
  • دستمزدها در خاورمیانه
  • تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران
  • وزیر کار افزایش مجدد حقوق کارگران را تکذیب کرد