Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:03:30 GMT

یک شاسی‌بلند کره‌ای، خودروی سال ۲۰۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۱۱۳۸

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت های autoindustriya و thewest، بر اساس انتخاب هیئتی ۸۰ نفره از داوران، خبرنگاران و کارشناسان فعال در حوزه صنعت خودروسازی، کیا تلوراید (Kia Telluride) موفق شد با پشت سر گذاشتن و کنار زدن رقبای قدرتمند خود، عنوان خودروی سال ۲۰۲۰ میلادی را به خود اختصاص دهد.

این کارشناسان همچنین علاوه بر اختصاص دادن عنوان خودروی سال به کیا تلوراید، ایمنی و نسبت امکانات به قیمت مقرون به صرفه این محصول را نیز مورد ستایش قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر خودروهایی که توانستند از رقبای خود سبقت بگیرند و عناوین و جایزه های مهمی را به خود اختصاص دهند، می توان به پورشه تایکان (Porsche Taycan)، کیا سول (Kia Soul) و مزدا ۳ اشاره کرد.

پورشه تایکان در بخش خودروهای لوکس و اسپرت که توانست با کسب دو جایزه عنوان برتر را از آن خود کند و از رقبای سرسختی همچون مرسدس بنز EQC، تویوتا سوپرا و پورشه ۹۱۱ پیشی بگیرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، این یک رقابت بسیار تنگاتنگ به شمار می رفت که در نهایت به نفع پورشه تایکان به پایان رسید.

هیئت داوران این محصول را به علت نوآوری، طراحی ظاهری و عملکرد فنی آن ستودند و این خودرو توانست در ایمنی و طراحی کابین نیز عنوان برتر را در کلاس خودروهای اسپرت و لوکس به دست بیاورد؛ البته به عقیده این کارشناسان یکی از بزرگترین نقاط ضعف پورشه تایکان قیمت بالای آن نسبت به محصولات مشابه است.

در این میان مزدا ۳ نیز جایزه بهترین طراحی سال ۲۰۲۰ را توانست به خود اختصاص دهد و برای کسب این عنوان رقابت تنگاتنگی با پورشه تایکان داشت و در نهایت با اختلاف بسیار جزئی و اندک توانست رقیب آلمانی خود را پشت سر بگذارد.

منبع: الف

کلیدواژه: پورشه تایکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رانندگی فوق‌العاده مجری زن صدا و سیما با ماشین شاسی‌بلندش
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است