Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:28:46 GMT

عصبانیت مجری محبوب تلویزیون از شرایط کارش

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۲۷۲۰

مجید قناد ـ مجری باسابقه کودک ـ جمله‌های بالا را با اطمینان در پاسخ به این سوال مطرح کرد که آیا هنوز هم تمایل به فعالیت در حوزه کودک دارد؟

اخبار چهره ها - او درباره برنامه‌های کودک تلویزیون برای نوروز ۹۹ گفت: از دهه هشتاد به بعد کدام مجری و کدام شعر کودکانه به یادماندنی شده است؟ کودکان رکن اصلی و آینده‌سازان جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در عید نوروز برنامه‌ای ندیدم که برای بچه‌ها خوب و سرگرم‌کننده باشد؛ در صورتی که الان بچه‌ها تشنه و نیازمند برنامه‌های خوب هستند.

قناد گفت: «شما به عنوان خبرنگار، مسوولان را به چالش بکشید. دهه شصت و هفتاد ما برنامه‌های به یادماندنی داشتیم؛ از «علی کوچولو» گرفته تا «محله بروبیا». در صورتی که در آن زمان جنگ هم بود. اما چرا تلویزیون آنقدر استقامت و استمرار داشت؟ الان بچه‌ها را دست کم گرفته‌اند. الان هم درگیر نوعی جنگ هستیم. یک ویروس است که مرگ و میر ایجاد می‌کند اما در آن زمان جنگ خونریزی و خرابی هم داشت. «علی کوچولو» کجا رفت؟ «هادی و هدی» کجا رفت؟ «محله بروبیا» کجا رفت؟ شاید آن زمان آدم‌هایی که در رأس امور بودند فکر می‌کردند و دوراندیشی داشتند. همه چیز که پول نمی‌شود.»

مجید قناد درباره‌ی علت حضور نداشتن هنرمندان مطرح حوزه کودک در تلویزیون گفت: وارد شدن که کاری ندارد اما وقتی در قفل است چطور وارد شویم؟

می‌گویند اسپاسر بیاورید. اصلا کودک نباید اسپانسر داشته باشد. اسپانسرها یا اپلیکشین‌های موبایلی هستند و یا بانک‌ها که به درد کودک نمی‌خورند. هر کانالی از تلویزیون را که بزنیم تبلیغ است. باید همان‌طور که تصمیم گرفتند برای کودک تبلیغ نباشد برنامه‌ریزی شود تا مشارکت و اسپانسر هم نباشد.

او انتخاب برنامه‌های برتر تلویزیونی در چنین شرایطی را نادرست دانست و عنوان کرد: می‌گویند فلان برنامه اول شده است. با کدام برنامه‌ها مقایسه‌اش کردید که اول شد؟ باید چندین برنامه باشد تا بتوان مقایسه کرد. شما اگر دائم یک خوراک به کودک دهید مقایسه‌ای نمی‌تواند بکند باید بین چندین خوراک بهترین را انتخاب کند. ما اگر خوراک مناسب کودکانمان را تامین کنیم به غذای همسایه چشم نمی‌دوزند.

این مجری و برنامه‌ساز که سابقه‌ی فعالیت چندین ساله در حوزه کودک دارد، در پایان گفت: هنوز هم می‌توان اوضاع را درست کرد. در زمان جنگ موشک می‌زدند اما مدارس باز بودند و همکاران ما کارشان را انجام می‌دادند. گاهی سعی شده تا کاری انجام شود اما کمرنگ است. هر کس باید از زیر دستش بپرسد چه کار کرده‌ای؟ باید به فکر و ایده پول داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجری مجید قناد تلویزیون مجید قناد مجری برنامه کودک مجری مشهور تلویزیون برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • ببینید | ردپای آبی
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر