Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی مشاور معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گفت: اصناف مشمول جرایم تاخیر حق بیمه نخواهد شد و اکنون 10 درصد حق بیمه‌ای را پرداخت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حریرچی معاون وزیر بهداشت در برنامه تیتر امشب گفت: فاصله گذاری هوشمند در شهرستان‌ها اجرا شده است.

وی درباره زمان بازگشایی پاساژها گفت: پاساژ‌ها از تراکم بیشتری برخوردار هستند و احتمال وجود افراد کرونایی در این‌ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی این مراکز با تعویق است اما بسته به ارزیابی‌های صورت گرفته این مراکز هم بازگشایی می‌شود.

وی گفت: فقط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مواد غذایی باز هستند؛ بنا به ضرورت این اجازه داده شده است.

محمود علیزاده - معاون سازمان امورمالیاتی کشور در ارتباط تلفنی گفت: سر رسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده 31 اردیبهشت است.

وی گفت: اصناف موظف هستند تا 31 فروردین اظهارنامه خود را اعلام کنند اما پرداخت اردیبهشت است. این تصمیم در حال اجراست. سررسید پرداخت 31 اردیبهشت است.

معاون سازمان امورمالیاتی کشور گفت: کل فرایند‌های مالیاتی بر اساس قانون است و فراگیر شدن این نیازمند مجوز قانونی است.

علیزاده گفت: ما مکلف به اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: در بندی از پیشنهاد ما درخواست اهمال شده است. اما آنچه امکان داشته انجام شده و جایی کم گذاشته نشده است.

علیزاده گفت: اگر پیشنهادی هم هست باید مطابق قانون باشد، اما اگر در ستاد کرونا مصوب شود؛ امکان اجرایی دارد.

محمد محمدی مشاور معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گفت: اصناف مشمول جرایم تاخیر حق بیمه نخواهد شد و اکنون 10 درصد حق بیمه‌ای را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: کارفرما اگر توان پرداخت نداشته باشد؛ می‌توانند درخواست کنند تا تسهیلاتی در نظر گرفته شود.
مشاور معاونت بیمه‌ای تامین اجتماعی گفت: کارگروه دائمی در خدمت اصناف هستند و اگر مشکلی هم باشد مثل ناتوانی در پرداخت یا بیکاری ما همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حق بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قبلاً به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است، در حالی که این مالیات، سوداگران را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: سوداگران کسانی هستند که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شوند و حجم وسیعی از ارز، طلا و خودرو را خریداری می‌کنند تا برای مثال، سه ماه بعد به چند برابر قیمت به فروش برسانند و سود ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این قانون مانع از این کار می‌شود، گفت: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج