Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردکان ضمن تأکید بر همکاری همه بخش‌های دولتی و غیردولتی در جهت تحقق شعار سال، گفت: رفع موانع تولید و استفاده از روش‌های کارآمد برای جهش تولید ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، ناصر تقی زاده مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فرماندار شهرستان اردکان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اردکان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های محمود نوریان مدیرعامل سابق چادرملو، بر تداوم رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در فعالیت‌های واحدهای معدنی و صنعتی این مجموعه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز شهابی زاد بابیان اینکه در سال جهش تولید، همکاری همه بخش‌های دولتی و غیردولتی برای تحقق این شعار لازم است، گفت: رفع موانع تولید و استفاده از روش‌های کارآمد در این زمینه ضروری است.

وی همچنین توجه به تقویت زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی، رفاهی و... منطقه با توجه به جمعیت بالای کارگری اضافه‌شده را خواستار شد و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ را یک الزام قانونی و یک خواسته به‌حق مردم و مسؤولین دانست و بر انجام مشهود و مؤثر آن تأکید کرد.

فرماندار اردکان در پایان از کمک‌های مجموعه صنعتی و معدنی چادرملو در کنترل و پیشگیری از کرونا تقدیر کرد و تداوم این کمک‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: جهش تولید چادرملو اردکان صنایع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‏واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مخالف سیاست‌های کلی و قوانین کشور از جمله مواد ۱۶و ۱۷ قانون رفع موانع تولید و مصداق بارز بنگاه‌داری بانک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طغیانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها قطعاً مخالف سیاست‌های کلی و قوانین کشور ازجمله مواد ۱۶و ۱۷ قانون رفع موانع تولید و مصداق بارز بنگاه‌داری بانک‌هاست!

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، آیا نمی‌شود باشگاه مردمی پرسپولیس را به خود مردم واگذار کرد؟

لطفاً آقای رئیس جمهور تجدید نظر کنند!»

کد خبر 745412

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است