Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@04:14:27 GMT

لبه‌های خمیده و آرایه دوربین متفاوت برای ال‌جی G9 اج

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۳۰۰

لبه‌های خمیده و آرایه دوربین متفاوت برای ال‌جی G9 اج

ایتنا- کمپانی ال‌جی تلفن همراه هوشمند آینده خود به نام احتمالی G9 اج را با طراحی انحنادار و آرایه دوربین بسیار زیبا به بازار عرضه خواهد کرد کمپانی ال‌جی تلفن همراه هوشمند آینده خود به نام احتمالی G9 اج را با طراحی انحنادار و آرایه دوربین بسیار زیبا به بازار عرضه خواهد کرد
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، لغو کنگره جهانی موبایل در پی شیوع ویروس کرونا موجب شد که تاریخ‌های تعیین‌شده برای عرضه تلفن‌های همراه هوشمند هر کمپانی تغییراتی زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بااین‌حال به نظر می‌رسد که ال‌جی در این میان سعی دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور همراه هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کند و تیزر آن را هم افشا کرده است.
 
به نظر می‌رسد که ویدیو یادشده معرفی‌نامه نسل بعدی سری G ال‌جی باشد چراکه این کمپانی به‌تازگی با عرضه V60 Thinq خط تولید سری V تلفن‌های همراه هوشمند خود را به‌روزرسانی کرده است.
     
درهرصورت طراحی این تلفن همراه هوشمند رازآلود با 2 مؤلفه جدید همراه خواهد بود. یکی از آن‌ها طراحی «3D Arc Design » است که در آن هر دو صفحه‌نمایش و بدنه پشتی این همراه هوشمند انحنادار خواهند بود و ال‌جی مدعی شده است که این طراحی نه‌تنها بسیار زیباست بلکه موجب می‌شود که کاربر به هنگام استفاده از این دستگاه احساس راحتی داشته باشد.
 
بخش بعدی مربوط به دوربین این همراه هوشمند است. ازآنجایی‌که قدرت مگاپیکسلی لنز دوربین آن چنگی به دل نمی‌زند اما ال‌جی تصمیم گرفته است که طراحی موقعیت قرارگیری آرایه دوربین این دستگاه را تا حد ممکن جذاب کند. به‌این‌ترتیب لنز اصلی در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه قرار می‌گیرد و دو لنز دیگر در پایین آن جای‌داده خواهند شد.
 
علاوه بر این شایعات اخیر پیرامون این دستگاه حاکی از آن هستند که این تلفن همراه هوشمند با نام تجاری جدید در تاریخ 15 ماه مه به بازار عرضه می‌شود. همچنین از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فناوری 5G و پردازنده اسنپ دراگون 765 اشاره کرد. به‌این‌ترتیب به‌زودی می‌فهمیم که این شایعه‌ها صحت دارند یا خیر.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دوربین طراحی گوشی ال جی دوربین گوشی تلفن هوشمند تلفن همراه هوشمند بازار عرضه آرایه دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی