Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هند اعلام کرده که بحران جهانی شیوع ویروس کرونا بر قراردادهای نظامی دهلی نو و مسکو تاثیری نخواهد داشت. تاریخ انتشار: 11:34 - 26 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۴۷۹

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از تاس، بالا ونکآتش ورما، سفیر هند در روسیه در سخنانی اعلام کرد که قراردادهای نظامی هند و روسیه تحت تأثیر بحران شیوع جهانی کرونا قرار نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این دیپلمات هندی، سامانه موشکی اس -۴۰۰ در زمان مقرر به هند تحویل داده خواهد شد.

هند و روسیه در یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای نظامی خود در سال ۲۰۱۷، قرارداد خرید ۵ سامانه موشکی اس ۴۰۰ به ارزش ۵.۲ میلیارد دلار را امضا کردند.

روسیه اعلام کرده است که با وجود تهدیدهای آمریکا، مسکو تا سال ۲۰۲۳ این سامانه موشکی را به هند تحویل خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: یک منبع روسی: ترکیه تجهیزات نظامی را در اختیار اعضای النصره قرار داده است روسیه ممکن است گردشگری به ترکیه را به دلیل ادلب ممنوع کند

آمریکا چندین بار اعلام کرده است که کشورهایی که به انجام این قراردادهای مهم با روسیه بپردازند، شامل تحریم‌های آمریکا خواهند شد و هند نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

/انتهای پیام/

مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاکستان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد

به گزارش بامداد چهارشنبه اوکراین اینفو، شمیحال با بیان اینکه اوکراین در تلاش است تا تعهداتش به شرکای خود را به بهترین نحو ممکن به اجرا برساند، اظهار کرد: این کمک مالی به اوکراین برای پوشش هزینه‌های اولویت‌دار بودجه و حفظ ثبات مالی و اقتصاد کلان در این کشور کمک خواهد کرد.

نخست‌وزیر اوکراین در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: ما از حمایت و همکاری صندوق بین‌المللی پول سپاسگزاریم.

 صندوق بین‌المللی پول در فروردین سال گذشته اعلام کرد با پرداخت یک وام ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری به اوکراین به عنوان بخشی از کمک ۱۱۵ میلیارد دلاری بین‌المللی به منظور تامین نیازهای فوری این کشور در جنگ با روسیه، موافقت کرده است.این بزرگ‌‎ترین وامی بود که صندوق بین‌المللی پول به یک کشور درگیر در یک جنگ تمام‌ عیار و گسترده اعطا کرده است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با استقبال از این تصمیم صندوق بین‌المللی پول، گفته بود: این یک کمک مهم به مبارزه ما با تهاجم روسیه است.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

منبع: ایرنا

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی