Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو خواننده موسیقی زیرزمینی با خلق حاشیه‌های تازه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، لایو‌های اینستاگرامی بحث برانگیز و عجیب تتلو کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

اخیرا لایو اینستاگرامیِ او با ندا یاسی از اینفلوئنسر‌های مشهور با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو ۴۳۶ هزار بیننده پیدا کرد و رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

محتوای لایو‌های تتلو عموما بسیار زننده، زشت و حاوی الفاظ رکیک است با این حال بینندگان زیادی دارد. او در اکثر گفتگو‌های خود حالت نامتعادلی دارد. چند شب پیش نیز پخش زنده گفت‌وگوی او با ساشا سبحانی، ژن خوب سرشناس و جنجالی بحث برانگیز شد. این ارتباط زنده نیز ۲۰۰ هزار نفر بینننده آنلاین داشت.    
ماجرای جنجالی لایو اینستاگرامی تتلو با وحید شمسایی وحید شمسایی در مورد لایو اینستاگرامی اش با تتلو توضیح داد: «امیرتتلو زمانی که ایران بود یک ماه زیر نظر من تمرین کرد و از نظر استعداد فوتبالی هم بد نیست. او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می‌خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد. با خیلی‌ها در این مورد مشورت کردم، برخی گفتند انجام بده و برخی هم می‌گفتند نکن. پیش خودم گفتم اگر بتوانم کاری کنم که او در اینیکساعت لایو فحش ندهد و سیگار نکشد رسالت خودم را انجام داده ام.»   شمسایی بیان کرد: «لایوی که داشتیم به نظرم محترمانه بود و درباره شرایط خوبی که ایران در روز‌های شیوع کرونا نسبت به خیلی جا‌های دیگر دارد صحبت کردیم. به نظرم خودم که اتفاق خوبی بود و چیزی که انتظار داشتم شد. تتلو همیشه به من احترام گذاشته و من فکر می‌کنم یک ماهی که با من تمرین می‌کرد یک نقطه عطفی در زندگی اش بود، چون در آن یک ماه سیگارنمی کشید. ما با هم نشست و برخاستی نداشتیم، چون فازمان با هم متفاوت است. او یک ماه با من تمرین کرد و بعد هم که مصدوم شد و رفت تا اینکه بعد از دو سه سال ارتباط گرفت. برای خودم هم جالب بود که آمادگی اش را داشتم، چون او در لایو‌های قبلی حرف‌های ناجور زیاد زده بود. اما تتلو در طول لایو نه سیگار کشید و نه فحش داد و این برای خود من اتفاق خوبی بود.»     ادعای جدید تتلو؛ با برخی بازیگران سینما رابطه داشتم! تتلو در جدیدترین لایو اینستاگرام خود، در گفت و گویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینمای ایران از جمله سحر قریشی و تینا آخوندتبار سخن گفت! او همچنین درباره چند تن از خوانندگان موسیقی رپ نیز اظهارنظر‌های جنجالی داشت و گفت که کار‌های آن‌ها ضعیف شده است. تتلو همچنین از مافیا در موسیقی ایران نیز سخن گفت: و…!   چالش تتلو و آرات وسط لایو ...

تازه ترین لایو تتلو با همراهی آرات پسر ورزشکار کوچکی است که با حرکت های ورزشی فوق العاده و بدن ورزیده ی خود بسیار معروف شد. تتلو در این لایو چالشی را برای آرات گذاشت که آرات به خوبی از پس آن برآمد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

واکنش محمدرضا زائری و کنایه به صداوسیما محمدرضا زائری در توییتی نسبت به لایوهای جنجالی پتتلو واکنش نشان داد و نوشت: آقایان رییس، مسئول، مدیر، سیاستگذار، فقیه، بزرگ، عالم!
اگر از واقعیت‌های دنیای امروز کشورتان (یک نمونه اش همین لایو اخیر تتلو؛ هم محتوایش و هم میزان مخاطبش) خبر دارید و باز هم مشکلتان هنوز نمایش ساز در تلویزیون و فیلترینگ تلگرام است که واویلا... و اگر خبر ندارید که واویلاتر!    

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیرحسین مقصودلو لایو اینستاگرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد