Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:47:23 GMT

زمان برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به تیرماه موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۵۶۱۷

زمان برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به تیرماه موکول شد

سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب که در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد احتمال دارد به تیرماه «هفته عفاف و حجاب» موکول شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان عفاف و حجاب درباره نمایشگاه عفاف و حجاب که در ایام ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد، گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب که در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد احتمال دارد در تیرماه «هفته عفاف و حجاب» موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته هنوز زمان دقیق آن قطعی نشده ولی به احتمال زیاد در آن زمان نمایشگاه برپا می‌شود. البته باید این موضوع را هم باید مدنظر قرار داد که هرچند نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود اما بابت هر غرفه‌ای که به تولیدکنندگان می‌دهند هزینه‌های زیادی دریافت می‌کنند، زیرا ما را به عنوان کالای فرهنگی نمی‌شناسند. با توجه به اینکه چادر نماد یک بانوی ایرانی است اما دولت هیچ‌گونه تسهیلاتی را برای این کالا در نظر نمی‌گیرد.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب عنوان کرد: به دلیل گرانی در سال ۹۸ بسیاری از مشتریان‌مان ریزش کردند، تولیدکنندگان با مشکلات مواد اولیه همچنان دست‌وپنجه نرم می‌کنند با توجه به اینکه انجمن تولیدکنندگان عفاف و حجاب با شعار فرهنگی و دینی فعالیت‌اش را آغاز کرد اما از سوی دولت کوچک‌ترین کمک مادی و معنوی به این نهاد نداشتند.

منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن برگزار نمایشگاه عفاف و حجاب انجمن تولیدکنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)

فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای "طرح نور"؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.

گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.

ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد