Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان محمد راستین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه در حال گشت زنی در محور فیروزکوه سمنان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی ، ممرز ، راش و گیلاس وحشی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : کامیون به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و راننده نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با بیان اهمیت حفاظت از جنگل و درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب اضافه کرد ، نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار مربوط به تخریب ، تصرف ، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی و بوته کنی در مراتع از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ هستند.

راستین از عموم مردم و تشکل های مردم نهاد ، همیاران طبیعت ، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست برای مشارکت در حفاظت هز منابع طبیعی گژارشهای خود را مبنی بر تصرف و قطع غیر مجاز با این سامانه اطلاع دهند .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از ناوگان حمل و نقل چوب های باغی و غیر باغی خواست مجوز های لازم را برای حمل چوبهایی که از نظر قانون قاچاق محسوب می شوند از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری دریافت کنند و در بازه زمانی مشخص شده در مجوز صادر شده تردد نمایند

۴۶

کد خبر 1376699

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل

محمد نوری اظهار کرد: طی عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت شبانه ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و یگان حفاظت استان سه دستگاه وانت نیسان حامل ۱۴۰ اصله قنداق قاچاق جنگلی که از طریق استان همجوار وارد استان شده بود در مسیر اردبیل - نیر توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

او افزود: در این عملیات شبانه که حوالی ساعت ۲ شب انجام شد خودرو‌های یگان حفاظت در برخورد با خودرو قاچاقچیان دچار خسارت شده و در این حادثه ۲ نفر از ماموران یگان نیز مصدوم شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: همچنین در این عملیات یکی از خودرو‌های قاچاقچیان متواری شده و ۲ متخلف دیگر دستگیر شدند.

نوری از شهروندان خواست در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب‌آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی