Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در فروردین ماه مرکباتی همچون پرتقال، لیموتُرش و لیموشیرین در میادین میوه و تره بار با افزایش تقاضا رو به رو بودند، افزود: با وجود افزایش تقاضا، با تدابیر و تمهیداتی که پیش از آغاز سال جاری به کار گرفته بودیم، تلاش کردیم تا نیاز شهروندان به این محصولات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهروندان همزمان با شیوع ویروس کرونا به خرید انواع مرکبات و محصولاتی همچون سیر و پیاز روی آوردند و حتی محصولی همچون زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده‌ها قرار گرفت، اظهار کرد: به همین دلیل، مرکبات، سیر و پیاز را می‌توان از محصولات پرطرفدار دوران کرونا نام برد.

راد با بیان اینکه البته فروش محصولاتی همچون سیب درختی اعم از سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند، تصریح کرد: تأمین این محصولات در قالب عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار و تمدید طرح فروش نوروزی و ارائه خدمات بدون وقفه میادین میوه و تره بار در ایام نوروز، بر روی کنترل قیمت این محصولات در سطح شهر مؤثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فارغ از اینکه شهروندان نسبت به کدام محصولات اقبال بیشتری دارند و از چه محصولی کمتر استقبال می‌کنند، میادین میوه و تره بار انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و نیز سایر کالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا فاصله ۴۰ درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را برای کمک به اقتصاد خانوارهای پایتخت حفظ کنیم.

کد خبر 4900274

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا میدان میوه و تره بار مرکبات ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل نیروی انتظامی طرح ترافیک کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مرضیه عربان با تاکید بر قرار دادن ورزش در برنامه زندگی گفت: فعالیتی که به وسیله یک فرد چاق انجام می‌شود نسبت به فرد لاغر، منجر به سوزانده شدن کالری بیشتری می‌شود بنابراین طبیعی است که افراد چاق زودتر خسته شوند پس توصیه می‌شود این خستگی را به فال نیک بگیرند و به ورزش خود ادامه دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنین این افراد می‌توانند ورزش را در فاصله‌های معین انجام دهند. علاوه بر این می‌توانند به کارشناس یا متخصص تغذیه مراجعه کنند و از آنها کمک بگیرند.

عربان بیان کرد: به برنامه کاهش وزن باید به عنوان راهی برای زندگی کردن و مسیر زندگی سالم نگاه شود نه یک رژیم غذایی یا فعالیت تنبیهی. باید جسور باشیم و تنوع در وعده‌های غذایی افزایش یابد تا از انواع مواد غذایی مصرف شود و ذائقه نیز به مصرف مواد سالم که قبلا برای ما خوشمزه نبود، عادت کند.

این متخصص آموزش بهداشت و ارتقای سلامت گفت: صبحانه باید به عنوان یک وعده اصلی غذایی در هر روز مدنظر قرار بگیرد. مصرف شیرینی و شکلات به عنوان میان وعده حذف یا محدود شود. مصرف غذا‌های چرب و پرانرژی مانند چیپس، بستنی و انواع سس‌ها را محدود یا حذف کرد و از مصرف کیک‌های خامه‌ای، خامه و سرشیر خودداری شود.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود ماست‌های کم‌نمک و کم‌چرب و آب‌میوه‌های طبیعی به جای نوشابه‌های شیرین در رژیم غذایی گنجانده شود. بهتر است از میوه به جای آب‌میوه مصرف و سبزی‌های تازه نیز به سفره غذایی اضافه شود. توصیه می‌شود به جای مصرف تنقلات از مغز‌ها استفاده شود و این موضوعات را به سایر اعضای خانواده برای بهبود عادت غذایی آموزش دهد.

دیگر خبرها

  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟‌