Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی گفت: وام یک میلیون تومانی مثل قبل نیست و ۱۲ درصد سود آن را دولت پرداخت می‌کند و این وام قرض الحسنه شده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه اقتصادی دولت گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد تسهیلات بلاعوض برای درمان و مسائل دیگر در نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جلسه امروز بحث شد که چگونه وام یک میلیون تومانی را فرض الحسنه کنیم، ادامه داد: وام یک میلیون تومانی مثل قبل نیست و ۱۲ درصد سود آن را دولت پرداخت می‌کند و این وام قرض الحسنه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم تا قبل از ماه رمضان این پول را پرداخت کنیم و از تیرماه به تدریج از یارانه خانوار کم می‌کنیم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهوری بیماری کرونا ویروس کرونا وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات

حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • جیب بارانه بگیران پر پول شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری