Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن یمینی رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از نصب انواع علائم ایمنی توسط این اداره کل در محورها و جاده های استان خبر داد و گفت: نصب علائم ایمنی می‌تواند عامل بسیار موثری در ایمن سازی محور‌ها و کاهش سوانح رانندگی به شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: حوادث ترافیکی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای سالانه باعث مرگ و میر افراد زیادی در جامعه می‌شود که این موضوع هزینه و تبعات زیاد اقتصادی را برای جامعه در بردارد.

یمینی گفت: در همین راستا این اداره کل براساس وظایف ذاتی که مسؤلیت ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان را دارد با اقداماتی پیشگیرانه ایمنی و نگاه به کنترل سرعت نقش به سزایی در کاهش سوانح رانندگی در پارسال داشته است.

او در خصوص اقدامات این اداره کل در زمینه ایمن سازی در محور‌های استان افزود: تعویض نیوجرسی با گاردریل (۱۴ کیلومتر)، آشکار سازی نقاط پر حادثه با نصب انواع علائم (بیش ۱۶ نقطه از محور‌های مواصلاتی)، نصب و بازسازی گاردیل‌ها (۵۰ کیلومتر) و اجرای خط کشی (۱۴۰۰ کیلومتر) از جمله این اقدامات در سال گذشته بود.
رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران سخت کوش  در جاده‌ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ضامن سلامتی رانندگان محترم در رانندگی توجه آنان به علائم موجود در راه‌ها بوده تا سفری امن و مطمئن را سپری کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران علائم ایمنی کاهش سوانح رانندگی اداره کل محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام