Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پس از انتشار اسنادی مبنی بر این که حدود ٢۵ درصد پاداش ٨ میلیون دلاری جام‌جهانی که باید توسط فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می‌شد، به عنوان پاداش به حساب کارلوس‌ کی‌روش و دستیارانش واریز شده است، کی‌روش در صفحه اینستاگرامش رسما به این موضوع واکنش نشان داد.

در متن بیانیه کی‌روش آمده است:

۱- بعد سپری کردن متعهدانه ۸ سال از زندگی خود در تیم ملی، اجازه دهید این هواداران ایرانی باشند که ارزیابی و تقدیر خود را از خدمات، تعهد، صداقت، وفاداری و دستاوردهای من به فوتبال ایران را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاتر از آن‌ها فقط خدا می‌تواند در مورد اعمال و تصمیمات من قضاوت کند.

۲- تمام افرادی که من افتخار و امتیاز این را داشتم که با آن‌ها همکاری کنم، مخصوصا اعضای کادر و بازیکنانم، آن‌ها منبع الهام من بودند. هم‌چنین هواداران فوتبال ایران انگیزه من بودند. بدون همه آن‌ها، موفقیت و دستیابی به همه دستاوردها و ایجاد میراثی که ما در طول آن روزهای باشکوه طلایی به همراهی یکدیگر خلق کردیم، ممکن نبود.

۳- مراتب قدردانی و تشکر خود را به تک تک‌ آن‌ها بابت فداکاری، شایستگی، اخلاق کار، صداقت و وفاداری به موفقیت تیم ملی اعلام می‌کنم.  من معتقدم هواداران ایرانی مثل همیشه به اعضای کادر من، بازیکنان من و در کل همه ما کاملاً اعتماد دارند و در مورد اخلاق مداری و حرفه‌ای‌گری، صداقت و شخصیت ما هیچ شکی نیست.

۴- همه می‌دانند چه افرادی همیشه پشت آن خبر خاص بوده‌اند. طبق معمول، آن‌ها فقط به عنوان انگشت‌های آلوده و به نمایندگی از چهره‌های زشت شناخته شده همیشگی عمل می‌کنند. همان روش‌های غیرمعمول، همان اقدامات ناپسند، همان رفتارهای نادرست.

۵- آن‌ها آنقدر زشت، قابل پیش‌بینی و متوسط ​​هستند که به یک نکته می‌رسیم که دل‌مان به حال آنان می‌سوزد و هم‌چنین بابت تمام لطمه‌های نادرست و ناعادلانه‌ای که به افرادی که صادقانه و متعهدانه در تیم ملی کار کردند را وارد کرده‌اند احساس درد می‌کنیم.

۶) انتشار این اسناد توهم‌آمیز توسط آن آژانس خاص فقط یک قدم معمول کثیف است که سعی در جلب توجه و پنهان کردن بی‌کفایتی و مدیریت مخرب فوتبال ایران دارد.

در این لحظه که انسان‌ها به دنبال سلامتی، انسجام و اتحاد، تحمل درد مشترک و دوستی بیش‌تر هستند، این ویروس‌های انسانی از این فرصت استفاده می‌کنند تا حمله کنند، مسموم کنند و فضا را آلوده کنند بدون هیچ احترام و هیچ احساسی برای کسانی که متحمل رنج و مبارزه برای ادامه زندگی خویش هستند.
شرم بر آن‌ها.

در زمان مناسب، رو در رو، و در موقعی که اولویت‌های زندگی، به سلامتی و همبستگی اختصاص نمی‌یابد که البته باید بگویم که به درستی اولویت‌های اصلی و دغدغه مردم ایران نیز هست. من این فرصت را خواهم داشت که ماسک‌های آن‌ها را با توجه به این توهین‌ها و ادعاها پایین بیاورم.

من می‌خواهم یکبار دیگر مطلبی را یادآوری کنم که مدتی قبل از جام جهانی روسیه مطرح کردم؛ "هرگز در فوتبال ایران تعداد معدودی از افراد با منابع اندک به این مقدار موفقیت دست پیدا نکردند، متحد در کنار هم و با فداکاری‌های بی‌شمار، تنها برای سرافرازی تیم ملی".

سلامت بمانید، خانه بمانید.

هرگز در تاریخ بشر، با تنها بودن و در منزل ماندن، ما نتوانسته‌ایم این مقدار به هم‌دیگر کمک کنیم.

دوستدار همگی شما
کارلوس کی‌روش

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش فوتبال ایران تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!

لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده نمی کند و همین مسئله در ال کلاسیکوی امشب صحنه ای جنجالی رقم زد.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا اشتباه خود مبنی بر حذف تکنولوژی خط دروازه از این لیگ را پذیرا نیست.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. این ال کلاسیکو صحنه ای جنجالی داشت که باعث حرف و حدیث های زیادی شده است. در نیمه اول این دیدار، ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد. در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد این توپ از خط دروازه رد شده و سپس دروازه بان رئال مادرید آن را بیرون کشیده اما بعضی رسانه های نیز می گویند این توپ روی خط دروازه سیو شده و تماماً وارد دروازه نشده است. مشخص نیست حق با کدام طرف است و این توپ گل شده یا خیر، اما این مسئله مشخص است که اگر در لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده می شد، دیگر بحثی در مورد این صحنه وجود نداشت.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

در شرایطی که تمام هواداران فوتبال و رسانه ها عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را که توسط خاویر تباس از این لیگ حذف شد، مورد انتقاد قرار دادند؛ رئیس لالیگا با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباه های تکنولوژی خط دروازه در سری آ، بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ یک فرانسه (دیگر لیگ های معتبر اروپا که از این تکنولوژی بهره می برند)، از تصمیم خود دفاع کرد و عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را خوب دانست. خاویر تباس با انتشار تصاویری که ذکر شد، در X (توییتر سابق) خود نوشت:

نظری ندارم...

توییت خاویر تباس

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!