Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:05:55 GMT

یک انیمیشن رکورد فروش در پلتفرم‌های دیجیتال را شکست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۷۰۴

یک انیمیشن رکورد فروش در پلتفرم‌های دیجیتال را شکست

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تور جهانی ترول‌ها با صداپیشگی جاستین تیمبرلیک و آنا کندریک این هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های پلتفرم‌های دیجیتال بزرگی چون اپل، آمازون و کامکست (Comcast) قرار گرفت.

تور جهانی ترول‌ها یک انیمیشن کمدی موزیکال ساخت دریم‌ورکس (DreamWorks) است، که در دنباله انیمیشن ترول‌ها (Trolls) ساخته شد و قرار بود آوریل امسال در سینماها اکران شود اما به‌خاطر شیوع بیماری کرونا و اعمال مقررات قرنطینه در بیشتر کشورهای جهان، یونیورسال پیکچرز به‌عنوان پخش‌کننده‌ این فیلم تصمیم به انتشار زودتر نسخه‌ دیجیتالی آن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انیمیشن نخستین فیلم از یک استودیوی بزرگ بود که به دلیل همه‌گیری کرونا در همان تاریخ اکران سینمایی در پلتفرم‌های دیجیتال نیز عرضه شد. این فیلم کارتونی همچنین در ۱۲ سینمای درایو-این یا ماشین رو نیز نمایش داده شد.

بیشتر سینماها به دلیل شیوع کرونا تا زمان نامعلومی تعطیل شده‌ و استودیوها نیز به ناچار اکران برنامه ریزی شده آثار خود را چند ماهی به تاخیر انداخته‌اند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا انیمیشن فضای دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انیمیشن فضای دیجیتال ویروس کرونا انیمیشن فضای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.

این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.

پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان