Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:15:42 GMT

اصناف استان مرکزی در تعطیلات کرونایی پیشگام بودند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۷۸۶۶

اصناف استان مرکزی در تعطیلات کرونایی پیشگام بودند

اکرمی گفت: اصناف استان مرکزی در تعطیلی واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قبل از اعلام ستاد ملی پیش قدم بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز 26( فروردین) در رزمایش بازرسی ویژه بهداشتی گام دوم مبارزه با ویروس کرونا ضمن تقدیر از کادر درمانی و بهداشتی استان مرکزی در این ایام، گفت: این عزیزان با تلاش و کوشش شبانه روزی خود خوش درخشیدند و همه مردم استان ممنون و سپاسگذار شما ایثارگران خط مقدم بهداشت و درمان هستند که کارتان را به خوبی انجام دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در راستای موفقیت هر چه بهتر سه گروه باید به کادر بهداشت و درمان کمک بکنند، افزود: اولین گروه خود مردم هستند که باید با رعایت بهداشت و ماندن در خانه در حفظ جان و سلامت خود تلاش کنند و تلاش اصناف و مسئولان نیز در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

وی خاطر نشان کرد: ما همچنان در شرایط بحران هستیم و در حال دست و پنجه نرم کردن با این بیماری و باید بیش از پیش رعایت کرده و به پویش در خانه ماندن اهمیت دهیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های گسترده در استان و تصمیمات شجاعانه ای که توسط استاندار در ستاد مدیریت بحران گرفته شد، گفت: همین تصمیمات که با همدلی و همراهی همه مسئولان، کسبه و اقشار مختلف همراه بود سبب شد که وضعیت استان بهتر شود.

 

اکرمی اضافه کرد: برای ادامه مسیر ما مسئولان باید بر این باور باشیم که باید تصمیمات سخت و سختگیرانه ای را برای حفظ جان و سلامتی مردم ادامه دهیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه وظیفه دوم متوجه اصناف است که باید این مانور انجام شود، افزود: اگر قرار بر انتخاب بین اقتصاد و نان مردم باشد تا جان مردم، هر عقل سلیمی حکم می کند که جان مردم در اولویت اول هست بعد نان مردم، چرا که اگر اقتصاد نابود شود و انسان های سالمی باشد این انسان های سالم می توانند اقتصاد را بهبود ببخشند.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از اصناف گفت: اصناف استان مرکزی قبل از اعلام ستاد ملی خودشان تعطیل کردند، و امروز هم باید یادشان باشد که هنور با این بیماری درگیر هستیم و باید مراقبت های لازم را انجام دهند و به سلامت جامعه کمک کنند.

 

وی همچنین به وظیفه مردم اشاره کرد و گفت: شاید به دلیل پیشرفت های که تا کنون به برکت تلاش های کادر پزشکی و درمانی و مسئولان و دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا در استان داشتیم و موفقیت های به دست آوردیم تصور شود که مشکل مرتفع شده، اما هم استانی های عزیز باید بدانند که اینگونه نیست و همواره ما با مشکل مواجه هستیم و اگر مراقبت نکنیم دوباره به پیک بر می گردیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: باید توصیه های بهداشتی و هشدارهای بهداشتی به مردم داده شود، زمان تفریح نیست که در پارک ها حضور یابند و در خیابان ها به خرید بپردازند.

 

اکرمی گفت: اقدامات موثری تا کنون انجام شده است ولی کافی نیست باید بیشتر تلاش شود و ما سر سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم و با متخلفان به شدت برخورد می کنیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استان مرکزی استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • (ویدئو) تلاش مردم غزه برای رسیدن به کمک‌های سقوط کرده در دریا