Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی صدور کیفرخواست پرونده قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران، این پرونده به منظور رسیدگی در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری قرار گرفت. این پرونده که سبب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است، به زودی و پس از رفع نواقص تعیین وقت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱۱ فروردین امسال بود که دادستان اسلامشهر از صدور کیفرخواست عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و بیان کرد: برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرده‌ایم و در صورت تأیید در دادگاه، حکم قصاص در ملأ عام در خیابانی که جرم رخ داده، اجرا خواهد شد.

آخرین وضعیت محاکمه قاتلان پسر موبایل‌فروش کد خبر 501081 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری

رئیس جمهور فیلیپین امروز (دوشنبه) مخالفت خود را با دسترسی ایالات متحده به پایگاه‌های نظامی بیشتر در این مجمع الجزایر ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، «فردیناند مارکوس» رئیس جمهور فیلیپین دسترسی ایالات متحده به پایگاه‌های نظامی بیشتر در این مجمع الجزایر جنوب شرقی آسیا را رد کرده است.

به نقل از فیگارو، وی اعلام کرد: پاسخ منفی است. فیلیپین هیچ برنامه‌ای برای باز کردن (دسترسی) یا ایجاد پایگاه‌های بیشتر بر اساس توافقنامه همکاری دفاعی ندارد.

مانیل سال گذشته اعلام کرده بود علاوه بر پنج پایگاه برنامه‌ریزی شده بر اساس توافقنامه همکاری دفاعی پیشرفته (EDCA) در سال ۲۰۱۴، به ارتش ایالات متحده دسترسی به چهار پایگاه نظامی دیگر را داده است.

این توافق دوجانبه به نیروهای آمریکایی اجازه می‌دهد تا تجهیزات نظامی را در پایگاه‌های فیلیپین جابه‌جا و ذخیره کنند.

همچنین فردیناند مارکوس طی نشستی با انجمن خبرنگاران خارجی فیلیپین، با حضور اعضای ارتش فیلیپین و دیپلمات‌های خارجی، گفت رودریگو دوترته، رئیس جمهور سابق را به دادگاه بین‌المللی کیفری (ICC) تحویل نخواهد داد.

دیوان بین‌المللی کیفری موسوم به آی‌سی‌سی در حال بررسی سرکوب مرگبار علیه قاچاق مواد مخدر در این مجمع الجزایر است که آغاز آن در دوره ریاست دوترته بود. مارکوس همچنین گفت اگر یک «قدرت خارجی» یک سرباز فیلیپینی را بکشد، پیمان نظامی متقابل کشورش با ایالات متحده به جریان خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد