Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت، معاونان و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان، ۲۰ درصد از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع)، در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ارزشمند ایشان در راستای همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان به ویژه در شرایط اقتصادی ناشی از ویروس منحوس کرونا، تولیت، معاونان و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در کنار دیگر اقشار جامعه، خیران و مردم نیکوکار، با مشارکت در رزمایش ملی بخشش ایرانیان، 20 درصد از حقوق خود را برای کمک به مستمندان جامعه و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

120 دفتر بسیج کارمندان در رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی مشارکت می‌کنندرزمایش بزرگ کمک مومنانه در اندیمشک/ سپاه مانند سیل تمام ظرفیت خود را به میدان می‌آورد+ تصویرتسنیم گزارش می‌دهد؛ رزمایش همدلی برای لبیک گویی به ندای رهبری در بابلسر

لازم به ذکر است پرسنل و خادمان آستان مقدّس نیز داوطلبانه درصدی از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص داده و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ماک شاهکویی، شامگاه سه شنبه در دیدار با دانشجویان اظهار کرد: دشمن بعد از عملیات وعده صادق با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است.

وی افزود: امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران کمتر از هفت دقیقه آسمان چند کشور را طی می‌کنند و در نقطه اصلی فرود می‌آیند که این نشان از قدرت نظامی این کشور است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در این حمله نظامی تنها اسرائیل را تنبیه نکردیم، گفت: آمریکا، فرانسه و انگلستان جز گزینه‌های بودند که در این حمله تنبیه شدند.

وی یادآور شد: این سه کشور جز کشورهای بودند که در نگه داشتن حفظ روحیه ارتش اسرائیل سهم داشتند.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه دل ملت اسلامی در پی این عملیات شاد شد، اظهار کرد: با انجام این حمله نظامی سیلی محکمی توسط جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل زده شد که توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

کد خبر 6080394

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است