Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، علیرضا رحیمی اظهار داشت: این دوره با همکاری ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش ، مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النببین(ص) و اداره آموزش های ضمن خدمتِ اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت خانه با هدف ارتقای سطح آگاهی های عمومی و بهره مندی بیشتر خانواده بزرگ فرهنگیان (اداری و آموزشی) از مفاهیم غنی فرهنگ و معارف مهدوی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت ثبت نام تا ۳۱ فروردین ماه و زمان برگزاری دوره و آزمون از یکم لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه به صورت کلاس بندی خواهد بود.

این کارشناس تعلیم و تربیت با بیان اینکه علاقه مندان برای ثبت نام می تواند به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان (Itms) مراجعه کنند، گفت: «بررسی مفهوم نصرت در قرآن و نصرت قلبی امام عصر(عج)»،« بررسی ضرورت فعالیت پیرامون مهدویت»، « جایگاه ویژه امام زمان (عج) در آیات و روایات»، « وظیفه دوستداران حضرت ولی عصر(عج) با رویکرد  الگوگیری از یاران ائمه (ع)»، «بررسی مصادیق نصرت عملی امام عصر(عج)»، «تببین مصادیق نصرت زبانی امام عصر(عج)»، «بررسی مصادیق نصرت مالی امام عصر(عج) از جمله سرفصل های این دوره دانش افزایی مجازی است.

رحیمی تعطیلی مدارس را فرصت خوبی برای شرکت در دوره های آموزشی و توانمند سازی معلمان، مدیران و معاونین مدارس دانست و همه همکاران را برای شرکت در دوره های مختلف آموزشی بویژه دوره معارف اهل بیت علیهم السلام  فرا خواند.

وی گفت: ویژگی این دوره این است که بلافاصله دوره ۲۴ ساعته تکمیلی برای افرادی که در مرحله مقدماتی امتیاز لازم را کسب کنند برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها مدارس دانش‌آموزان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان فرهنگیان مدارس دانش آموزان فرهنگیان امام عصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در اقدامی شعار این دوره از نمایشگاه را در صفحه شخصی خود اطلاع رسانی کرد!

وی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

این گزارش اضافه می‌کند؛ اغلب اینگونه اخبار و شعار منتخب از سوی موسسه خانه کتاب و ستاد نمایشگاه اعلام می‌شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!