Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:04:23 GMT

گاز چند شرکت بزرگ در البرز قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۹۳۳۱

گاز چند شرکت بزرگ در البرز قطع می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست اداره گاز شهرستان ساوجبلاغ گفت:  گاز چندین شرکت بزرگ این شهرستان روز پنجشنبه ۲۸ فروردین قطع می‌شود.

علی امین الرعایا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خط تغذیه ۱۲ اینج مترو برای رفع معارض در روز پنجشنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۹صبح  تا ۲۰ قطع می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این عملیات گاز شرکت‌های سوپا، سها ۱، مپنا بویلر، ماشین ابزار ایران خودرو، مجتمع دانشگاهی، ایران کاوه سایپا، داروسازی آتی فارمد، شفا فارمد، سازه گستره سایپا، توسعه سخت افزار تسا و آلایندگی ایران خودرو قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطع گاز برای انجام فرآیند نگهداری و تعمیرات تاسیسات گاز رسانی است بنابراین شرکت‌های این منطقه نسبت به استفاده سوخت جایگزین در مدت اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک ایران، محمد رضوانی‌فر، معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: سایپا، ماموت خودرو و معین خودرو ایرانیان ۳ واردکننده اول خودرو سواری به لحاظ ارزش در سال ۱۴۰۲ بودند.

رضوانی‌فر گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۸ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار توسط سایپا، یک هزار و ۱۴۴ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۴ میلیون و ۴۷۳ هزار دلار از سوی ماموت خودرو و ۹۸۰ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۱ میلیون و ۵۷۰ هزار دلار توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است.

به گفته وی، پس از ۳ شرکت فوق، کرمان خودرو، بهمن موتور، صنایع اتومبیل‌سازی فردا، کرمان موتور، شرکت راسا موتور خاورمیانه، ایران خودرو و ایساکو کیش از دیگر واردکنندگان عمده خودرو سواری در سال ۱۴۰۲ بودند.

رضوانی‌فر اظهار داشت: واردات ۸ هزار و ۷۱۲ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار دلار توسط ۱۰ شرکت فوق و مابقی از سوی سایر واردکنندگان انجام شد.

شایان ذکر است، در سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۱ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار وارد کشور شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز
  • گران‌ترین خودرو زیر پای رضاشاه (+عکس)