Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در فروردین ماه مرکباتی همچون پرتقال، لیموتُرش و لیموشیرین در میادین میوه و تره بار با افزایش تقاضا رو به رو بودند، افزود: با وجود افزایش تقاضا، با تدابیر و تمهیداتی که پیش از آغاز سال جاری به کار گرفته بودیم، تلاش کردیم تا نیاز شهروندان به این محصولات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهروندان همزمان با شیوع ویروس کرونا به خرید انواع مرکبات و محصولاتی همچون سیر و پیاز روی آوردند و حتی محصولی همچون زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده‌ها قرار گرفت، اظهار کرد: به همین دلیل، مرکبات، سیر و پیاز را می‌توان از محصولات پرطرفدار دوران کرونا نام برد.

راد با بیان اینکه البته فروش محصولاتی همچون سیب درختی اعم از سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند، تصریح کرد: تامین این محصولات در قالب عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار و تمدید طرح فروش نوروزی و ارائه خدمات بدون وقفه میادین میوه و تره بار در ایام نوروز، بر روی کنترل قیمت این محصولات در سطح شهر موثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فارغ از اینکه شهروندان نسبت به کدام محصولات اقبال بیشتری دارند و از چه محصولی کمتر استقبال می‌کنند، میادین میوه و تره بار انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و نیز سایر کالا‌های مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا فاصله ۴۰ درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را برای کمک به اقتصاد خانوار‌های پایتخت حفظ کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی، رو به کاهش است اما برخی خودروی داخلی مانند دنا پلاس دنده اتوماتیک نیز یک شبه ۵۵ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ برخلاف دیگر محصولات بازار هفت میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است که ۳۷ میلیون تومان نسبت به روز گذشته رشد قیمت دارد و با ۷۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی نیز با رشد چهار میلیون تومانی به کانال ۸۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۴۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۷۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۴ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۴۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۶۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به داخلی‌های بازار نوسان کمتری دارد.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور با پنج میلیون تومان افت قیمت و نرخ ۹۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو نیز ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور اما تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم به قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 744637

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی