Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به کاهش ۷۰ تا ۹۰ درصدی درآمد رانندگان تاکسی خطی و فرودگاهی گفت: نامه بیمه بیکاری رانندگان به معاول اول رئیس جمهور ارسال شد.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری فارس، در مورد آمار مسافران تاکسی اظهار داشت: تعداد مسافران از طریق پایانه‌های هوشمند مشخص شده و نسبت به هفته گذشته تعداد مسافران تاکسی بسته به محل فعالیت بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به آمار مسافران مشابه ایام عادی فاصله داریم گفت: طی دو هفته گذشته تا کنون به تدریج آمار مسافران بیشتر شده و پیش‌بینی می‌کنیم برای هفته آینده نیز روند افزایشی باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: نسبت به روزهای عادی درآمد تاکسی‌های خطی و گردشی 50 تا 70 درصد و در پایانه‌ها و فرودگاه‌ها 80 تا 90 درصد کمتر شده است.

وی در مورد آمار رانندگان تاکسی تهران که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار تاکسیران تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خویش‌فرما هستند البته این تاکسیران‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود برخی از افراد 50 درصد حق بیمه را از یارانه دولتی استفاده می‌کنند و برخی از آنها 100 درصد حق بیمه را خودشان پرداخت می‌کنند.

قنادان در مورد بیمه بیکاری رانندگان تاکسی گفت: شهردار تهران مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داشته‌اند و امیدواریم نتایج آن به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راننده تاکسی رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد

سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  پروازهای کشورهای حاشیه خلیج فارس از شب گذشته به دلیل بارش باران و وقوع سیل  با تاخیر روبرو شده بود و یا باطل شده بود که اکنون از سر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی در امارات ،دبی ، شارجه و عمان پرواز ها از سر گرفته شد.

چلندری بیان کرد: در برخی از پروازها امکان تاخیر چند ساعته وجود دارد اما باطل نمی شود بنابراین مسافران قبل از انجام پرواز  از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  تاکید کرد: ممکن است دوباره شرایط  آب وهوایی تغییر کند و پرواز های کشورهای حاشیه خلیج فارس  باطل شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون