Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد کاکاوند، سرمربی تیم فوتبال اف سی عابدز، خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تهران با مدیریت احمدرضا عابدزاده، بیان کرد: دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال کشورمان که بی‌شک با رشادت‌ها و بازی‌های قهرمانانه او در عرصه ملی توانستیم افتخارات زیادی را کسب کنیم و حتی به جام جهانی هم صعود کنیم، برای تمام مردم سرزمین‌مان و حتی اهالی فوتبال در سرتاسر جهان چهره‌ای شناخته شده و بی‌حاشیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقاب آسیا پس از خداحافظی از فوتبال کشورمان چند سالی در آمریکا در عرصه فوتبال فعالیت کرد و تیم و آکادمی به نام خود راه‌اندازی کرد، اما به دلیل علاقه و عشقش به وطن، آکادمی و پرورش استعداد‌های فوتبالی را در کشورمان ادامه داد و در شرایطی که فعالیتش در حوزه فوتبال فقط به همان آکادمی و تربیت و کشف و پرورش استعداد‌های فوتبالی در آکادمی‌اش معطوف بود، تصمیم به راه‌اندازی تیم فوتبال بزرگسالان گرفت.

او افزود: تیمی به نام اف سی عابدز قرار است از همان رده‌های ابتدایی لیگ کار خود را آغاز کند و پله پله بالا بیاید. تیمی که ارائه فوتبالی صحیح، سالم و زیبا شعار آن است. تیمی با مدیریت و مالکیت احمد رضا عابدزاه و من هم با توجه به تجاربی که از بازی در خارج کشور دارم، به عنوان سرمربی با او همکاری می‌کنم.

کاکاوند تصریح کرد: اف سی عابدز در حالی اولین حضور خود در لیگ دسته یک تهران را تجربه کرد که در کمترین زمان باقی مانده به شروع لیگ فعالیت خود را آغاز کردیم و توانستیم با هدایت و برنامه‌ریزی خوب و انجام بازی‌های زیبا، دلچسب و اغلب پرگل مقتدرانه و بدون هیچ باختی به عنوان تیم دوم جدول به لیگ برتر تهران صعود کنیم.

سرمربی تیم اف سی عابدز افزود: در صورتی که برخی تیم‌ها چندین سال است در همان سطح لیگ یک استان حضور دارند و بعد از چند دوره بازی در این دسته به لیگ برتر تهران صعود نکرده‌اند، اف سی عابدز با نخستین حضور خود توانست مقتدرانه به لیگی بالاتر صعود کند که این اتفاق در اتفاقی که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

کاکاوند ادامه داد: تمرینات آماده‌سازی بازیکنان ما در کمترین زمان ممکن و فقط با یک اردوی تمرینی قبل از شروع مسابقات در شمال کشور برگزار شد. اف سی عابدز با هماهنگی و نظم بالای بازیکنان توانست بدون باخت مسیر خود را در لیگ دسته یک تهران به انتها برساند و راه خود را در لیگ برتر تهران ادامه می‌دهد. راهی که کمی دشوارتر و طولانی‌تر از قبل است چراکه بیشتر از ۱۶ تیم در آن حضور دارند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مدیر برنامه‌های احمدرضا عابدزاده افزود: از نقاط قابل توجه تیم ما که عابدزاده هم تاکید زیادی روی آن دارد، بازی روی زمین و پاسکاری‌های متعدد است و تاکید داریم این موضوع باید بی‌نقص انجام شود. اتفاق‌های مثبتی در طول فصل برای ما رخ داد و ضمن اینکه مسابقات را بدون باخت به اتمام رساندیم، در بخش تهاجمی و تدافعی هم رکورد‌های خوبی داشتیم و حتی یکی از بازیکنان مان عنوان پدیده لیگ را به دست آورد.

سرمربی اف سی عابدز با شااره برنامه‌های مدون این تیم برای آینده، گفت: تاکید ما روی ارائه فوتبالی سالم است و این موضوع در اولویت مهم عقاب آسیا قرار دارد. قرار است در افی سی عابدز از ستاره‌های آکادمی بهره‌مند شویم و تا مسیر برای برای ادامه راه ستاره‌های آکادمی باز شود. اعتقاد دارم شیوه درستی برای تربیت بازیکنان مستعد به کار گرفته‌ایم. شاید همان راهی که بیشتر ستاره‌های دنیا از آکادمی چلسی شروع کرده و باتوجه این باشگاه به امر بازیکن‌سازی و بازیکن‌پروری رشد کردند، ما هم ادامه بدهیم.

مدیر آکادمی عابدزاده با اشاره به قهرمانی تیم آکادمی در تورنمنت تهران، خاطرنشان کرد: تیم آکادمی در ادوار و سالیان متمادی توانسته این عنوان را کسب کند. اطمینان دارم برخی از بازیکنان آکادمی در سال‌های آتی به ستارگان فوتبال ایران تبدیل می‌شوند در تیم‌های بزرگی حضور دارند. میلاد اکبری، ماهان حلوایی، مهدی طاعتی، یارا تاجیک، محمد حسین اسدی و متین میرهاشمی ستاره‌های آکادمی عابدزاده هستند که در پست‌های مختلف خوش می‌درخشند و بازی بی‌نظیری دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا فدراسیون فوتبال اف سی عابدز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال عربستان برای صعود به جام جهانی و موفقیت در جام ملت‌های آسیا، سرمایه‌گذاری اغواکننده‌ای را داشته است و آندرو پالازا مربی مطرح اسپانیایی و سابق بارسلونا را به خدمت گرفت تا با تاکتیک روز دنیا آشنا شوند. عربستانی ها امیدوار بودند که همانند کشورهای عرب، پیشرفت شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذارند و نتایج دوستانه آن‌ها در دو سال اخیر برابر آسیایی‌ها، اروپایی‌ها و همچنین تیم‌های آمریکای جنوبی، امیدوارکننده بود. آن‌ها خودشان را برای اولین صعود از مرحله گروهی جام ملت‌ها آماده می‌کردند که به یک باره شکست فاجعه‌باری را متحمل شدند.

تیم‌های ملی عراق و عربستان در شرایطی برابر همدیگر صف‌آرایی کردند، که ابتدا شاگردان پالازا با پرس شدید و حملات متعدد، چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند که هر بار به بن بست خوردند و موقعیت های خود را از دست دادند. در حالی که تنها یک دقیقه از بازی گذشته بود، تیم ملی عراق با شوت سلیم که توپ در مسیرش به پای بازیکن عربستان نیز برخورد داشت، به گل اول دست یافت.

عربستان سعودی پس از دریافت این گل واکنش منفی داشت و مالکیت میدان را به عراقی‌ها واگذار کرد و مجبور به دفاع در عمق خود شد. چنین برهم ریختگی در سیستم عربستان، این اجازه را به عراق داد تا باری دیگر توسط مصطفی صاحب گل شوند و اختلاف را دو برابر کنند. پالازا و تیمش که حسابی زیر فشار حریف رفته بودند، سعی کردن با سیستم پاورپلی و جلوتر بردن دروازه‌بان خود، هم صاحب توپ و میدان شوند و همچنین موقعیت گلی ایجاد کنند. اما یک اشتباه از سوی دروازه‌بان و بازیکن عربستان باعث گردید تا محب الطایی از زمین خودی به سوی سنگر بی‌دروازه‌بان عربستان ضربه‌ای نشانه برود و گل سوم بازی را به ثمر برساند.

عربستان در دقیقه 11 و از روی ضربه ایستگاهی که شلیک فوق العاده عبدالله آلدوسری را به همراه داشت، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا به ادامه بازی امیدوار باشند. شاهین های سبز در دقیقه 16 صاحب پنالتی نقطه دوم شدند و بهترین فرصت را برای بازگشت به بازی بدست آوردند. اما ضربه عبدالله را  دروازه‌بان عراقی‌ ظاهر هادی مهار کرد تا برتری تیمش را با واکنشی که داشته است، حفظ کند.

در نیمه دوم، عراقی‌ها برتری خود را تداوم بخشیدند و بیش از عربستان صاحب توپ و میدان بودند. آن‌ها توسط حادر العگایلی به گل چهارم رسیدند و در ثانیه‌های پایانی مسابقه، گل پنجم را هم وارد دروازه فرو ریخته عربستان کردند تا یکی از بزرگترین پیروزی‌های تاریخ خود را جشن بگیرند.

*تیم ملی عراق با این پیروزی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان، به رده اول جدول گروه B تکیه زد. دیگر دیدار این گروه با برتری سه بر دو ازبکستان برابر استرالیا به پایان رسیده بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش