Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، گفت: پویش «جوانمردان» برای مشارکت مؤجران، خیران و ورزشکاران برای حمایت از باشگاه‌‌داران بخش خصوصی خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (26 فروردین) در ارتباط زنده با خبرنگاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام  اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱۶ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی مجوز فعالیت دارند که براساس مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از پنجم اسفندماه سال ۹۸ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: از اماکن ورزشی بخش خصوصی حدود یک هزار و ۱۲۴باشگاه مستأجر و قراردادی فعالیت دارند و در ایام تعطیلی ملزم به پرداخت هزینه‌های استیجاری و جانبی هستند که متحمل خسارت‌هایی خواهند شد، بر این اساس نیاز به کمک و مساعدت مالی دارند.

 

عزیزی از برگزاری پویش «جوانمردان» بمنظور حمایت از باشگاه‌های ورزشی خصوصی خبر داد و بیان کرد: در این راستا دعوت نامه‌هایی به مؤجران باشگاه‌های ورزشی ارسال شده و با آنان صحبت می شود که در ایام تعطیلی باشگاه در چارچوب کمک مومنانه هزینه اجاره را ببخشند و یا تخفیف دهند.

 

وی از ورزشکاران و هنرجویان ورزشی نیز درخواست کرد برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی خصوصی، اقساط معوق خود را پرداخت و یا پیش پرداخت داشته باشند تا باشگاه‌های ورزشی این چالش تعطیلی به دلیل شیوع کرونا را پشت سر بگذارند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با خیران بزرگ ورزشی استان نیز مذاکراتی شده تا کمک های بر اساس اولویت برای حمایت از باشگاه های ورزشی داشته باشند، ادامه داد: همچنین از برخی مدیران شعب بانک های استان درخواست شده تا در این شرایط، در حوزه مسئولیت اجتماعی خود پیشقدم شوند که اکنون یک بسته ۱۵۰میلیون تومانی اعطای تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده‌اند.

 

عزیزی با بیان اینکه اگر مجموعه باشگاه های خصوصی استان، اتحادیه و صنف مشخصی داشته باشند بسیاری از مطالبات و برنامه ها را می توانند از این طریق پیگیری کنند، عنوان کرد: امسال موضوع اتحادیه باشگاه های ورزشی باجدیت از طریق وزارت ورزش و جوانان یا دستگاه های اجرایی مربوطه استان پیگیری خواهد شد.

 

وی از ارائه بسته کمک حمایتی و معیشتی به ۵۲ نفر از مربیان و باشگاه‌داران استان خبر داد و گفت: افراد در قالب این بسته حمایتی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بهره‌مند شدند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: باشگاه ورزشی خصوصی شیوع بیماری کرونا ویروس مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی حمایت از باشگاه های ورزشی برای حمایت از باشگاه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی